View Single Post
Sitat av Dibsent Vis innlegg
Har du noen ganger vært på Oscarsborg? Koselig lita plass i Oslofjorden med både båtplasser, kafeer og strender det er mulighet å bade ved. Med andre ord et attraktivt sted for folk å besøke, da også barnefamilier - mindre barn. Er det ikke mulig å glede seg over kombinasjonen av at han tross alt fant noe, og at en potensiell livsfarlig sjakt nå er blitt sikkret?

Vi har skjønt hvorfor dere UE folk slenger tullball på denne tråden...Dette er vel nærmere 3 gangen du komenterer noe av det samme, og oppførselen deres minner heller om misunnelige dramaqueeens. Jeg bedriver ikke UE, følger knapt nok med eller ingen ting på forumet, og klarer fint å glede meg over posten. Gjør det samme!
Vis hele sitatet...
Enig i dette. Bedriver heller ikke UE, men synes det er spennende å lese om det. Selv om oppdagelsen i dette tilfellet ikke var så spektakulær som man først trodde, så synes jeg disse oppslagene i media er å foretrekke framfor et framtidig oppslag om "8-åring omkom etter fall i sjakt. 'Vi går gjennom rutinene våre' sier Forsvaret."