View Single Post
Sitat av technot Vis innlegg
Nå har jeg lenge gått å irritert meg over Kristifiseringen av Norge. Det har pågått i flere århundre allerede. Og den gjenomsyrer det norske samfunn på alle plan.

Det er knapt et område av Norge som nå ikke er dekket av en kirke eller bedehus. Millilarder av skattekroner sløses årlig på avlønning av prester, kirketjenere, vedlikehold og nybygg, mm.

Landest befolkning blir stadig utsatt for kirkeklokker, både tidig og utidig.

Vi er kansje i praksis et ganske sekulært land, men det er på tide å forandre lovene også. Skill stat og kirke. Stopp stats-støtte til all religion.

Disse kristne har plaget meg siden jeg satte mine ben på barneskolen. Det er nok nå!

Det er på tide å straffe lærere og rektorer som går i mot dagens skolelov, og allikevel bruker skolen som en arena for å misjonere.

Det er rett og slett på tide å forby barneoppdragelse hvor flittig bruk av trussler om himmel og helvete er normen.

Skolegudstjenester til jul burde være en saga blott.

Kirkeklokker burde vært forbudt!


Det er på tide at landets ateister samler seg og får gjort noe med dette problemet.
Vis hele sitatet...
Enig i det meste og har bare 1 grunn til å ikke være enig og det er dette: Det er takke være kristendommen at dette lande ikke er snikislamert for lenge siden...Jeg vil heller har flere kirker, enn jeg vil ha moskeer...