View Single Post
Sitat av EoT Vis innlegg
Tror ikke folk bruker dette dopet fordi de synes det er jævlig kult, akkurat. Tror heller det er fordi de lever et liv du uansett aldri kan sette deg inn i.
Vis hele sitatet...
Jepp, du har helt rett der! Jeg kommer aldri i livet til å klare å sette meg inn i deres situasjon, jeg kan bare tenke meg fram til den desperasjonen de må ha for å få neste "fix". Jeg vil ikke kalle det et liv, men en rutine! Du bare er til stede her på jorda... Men hvorfor er noen så desperate etter å bli på tryne, at de har i seg dette?! Når de vet hvordan konsekvenser det kan få!?


Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
altså.. som posten bombassa siterer, så er det ikke stoffet i seg selv som gir disse skadene, men all dritten som ligger igjen etter fremstilling/produksjon. Altså kan rent stoff, fremstilt på en profesjonell måte, kunne gi god rus og mindre eksponering av skjelett, hvis du forstår meg.
Vis hele sitatet...
Slik er det med alle stoffer som er kjemisk osv, blir det laga feil\laga av en idiot som kun tenker profitt, så vet man faktisk ikke hva man kjøper.
Sjansen for å kjøpe kola \ makka som er bøffa ut å produsert med livsfarlige stoffer er altid til stede, skummelt å tenke på hvor mange som snorter i seg ting, uten å være 110% sikker på at det er bra shit! Sjansen er meget liten for at man får i seg møkk, men den er altid til stede.