View Single Post
Sitat av Layzi Vis innlegg
Wow, første gang jeg møter en så fiendtlig person her inne på forumet.
Du burde ta deg en tur ut å få deg litt frisk luft, det har åpenbart klikket litt for deg.

Om du hadde tatt deg litt tid til å lese, så driter de ned OG hakker på alt dem ser på folkefulle gater/steder.
Ikke drit deg ut mer enn nødvendig.

Rett meg om jeg tar feil, men jeg trodde måkenes naturlig mat var av fisk, krabber og andre skjell-aktige måltider. Ikke div. søppel som er spred blandt mennesker. Så ja, det er nytt for meg at de absolutt skal lete etter mat i dems unaturlige miljø, og at det skal falle helt naturlig for deg.

Igjen, ikke drit deg ut mer enn nødvendig.

Jeg bryr meg ganske bra lite om de gjør det med vilje eller ei, poenget er at dem kan pelle seg tilbake til sitt naturlige habiat.
Vis hele sitatet...

personangrep igjen? dette er så gøy at jeg ikke gidder å rapportere innleggene dine engang for jeg vil at folk skal lese det.

og ikke be meg ta meg en tur ut.

Men ja, hva så om de driter på folk? hvem har sagt at vi eier gata?det er bare en illusjon vi selv har skapt. det er ikke noe i naturen som sier, "dette tilhører oss". måkene har like mye rett til å være der og drite der. sånn er det, uansett hva du fått for deg, at vi er universets midtpunkt eller noe i den duren der.

det er sikkert det måkene pleide å spise, men nå vet jeg ikke om du har forstått evolusjon, men evolusjon går ut på å utvikle seg og tilpasse seg.
by-samfunn har blitt en del av livet til mange dyr. rotter,duer,måker osv.
og de har lært å finne mat her og. det er en åpenbar utvikling at de har skjønt at de trenger ikke å fiske etter krabber lenger når de finner mat i poser overalt. forstår du? det handler ikke om å spise krabbe, det handler om å overleve, og mat er mat uansett hvor de finner det. visse dyr trekker seg faktisk mer innover mot byene fordi de finner mat her. sånn er det.

jeg beklager om du trodde måker var statiske(og ikke i utvikling) og bare veldig glad i sjømat. for det er ikke tilfellet. tilfellet er å overleve som sagt.
og hvem kan klandre dem? det er det vi alle gjør og.prøver å overleve.

og de har ingen planer om å stikke heller, så bare start å tilpass deg du og.

alt du skriver gjør meg målløs, virkelig. ditt syn på livet,naturen og evolusjon er fascinerende, dog ikke på en positiv måte.

men jeg gidder ikke å forsette denne latterlige diskusjonen om at måker er fæle og slemme dyr som driter og hakker på mennesker med vilje.