View Single Post
Jeg var vel aldri en del av en ordentlig "røykegjeng", men kan jo fortelle om hvordan det gikk med oss som røyket cannabis i 1. klasse videregående skole. Vi var vel en 10 stk (var flere, men hadde ikke kontakt med alle) som jeg kan huske.

Nr. 1: Meg selv, begynte med piller så å si før jeg hadde rukket å få ut den første cannabisrusen. Gikk deretter over til blandingsmisbruk av alkohol og piller. Er i dag rein, har gode resultater på skolen, og skal studere ved universitet til høsten.

Nr 2: Veninne. Begynte med piller omtrent på samme tid som jeg sluttet. Ser edru og fin ut nå..

Nr. 3-10: De fleste sluttet/kuttet kraftig bruken av alkohol, og holdt seg til helgerøyking av cannabis. En av dem som har prøvd Salvia D...


Det som var felles for de fleste av oss som prøvde cannabis, var at de aller fleste var "sosiale utskudd", freaks, nerder, outsidere, kall det hva dere vil. Vi var de som aldri passet helt inn i samfunnet/skolen, vi var annerledes enn de andre. Mange av oss var musikalske eller kreative på andre måter (kunst etc). Mange kom fra dysfunksjonelle familier. Vi to som sannsynligvis har opplevd mest traumatiske ting var vi som begynte med piller.
Sist endret av Vargas; 14. juni 2011 kl. 20:54.