View Single Post
Hva krever du argumentasjon mot? Leste du tråd start?

Dette skriver tråd starter
"Tenkte det kunne være intressant å høre andres synspunkter angående hva som skjer etter døden"

Så jeg ga mitt synspunkt. Der etter blir det stillt spørsmål og tvilsomhet ved _mitt_ synspunkt så jeg prøver og gi ett bedre svar. Noe som ender opp med at dere krever fakta og dokumentasjon. Snakk om og være ivrig på og motbevise noen.


Jeg skal være enig med deg Slashdot at det kan være lett og lure seg selv til og tro at man har opplevd noe overnaturlig.
Vi ser dette gjentatte ganger gjennom historien hvor folk har tatt det "overnaturlige" til det drastiske.
Men gir dette deg tvilsomhet ovenfor din egen mentalitet? Ville ikke du klart og skille ut en ekte spirituel effekt eller noe du fårestilte deg? Du trenger jo tross alt ikke tenke på hva andre tror, det spiller faktisk ingen rolle. Det er din hjerne som tar status til det den får servert.

Men en vær person må velge selv om de vill søke svar på vår eksistens gjennom "spiritualitet" eller "fysiske" (Jeg skriver de i gåse tegn fordi jeg anser både spiritualitet og det fysiske på ett helt annent nivå enn det blir forklart i den norske ordbok)
Hvis man ikke har interesse for og lære om dette tema er det heller ikke vits og spørre spørsmål da du automatisk vill stille deg negativ til responsen du får.

Så med mindre dere har konstruktive spørsmål om min tanke gang eller spørsmål innen for temaet, istede for og prøve og motbevise så bare fyr løs. Ellers er jeg ikke så veldig interisert å overtale noen til noen som helst eller diskutere hvem som har rett eller galt.