View Single Post
852
852's Avatar
Trådstarter
64
Sitat av Jonta Vis innlegg
852: Du ser bare ikke ut til å fatte poenget: nFFs mål er ikke vekst.

Og om du kunne vært konkret på hva du mener med ansvaret du mener kommer med flere brukere ville vi nok kunne kommet videre.
Vis hele sitatet...
Når har jeg utpekt at freak.no er ute etter vekst? Men kvalitativ vekst kommer ikke alene, hvis du tror det er du veldig naiv. Kvalitativ vekst kommer med kvantitativ vekst, som innebærer større ansvar.

Ansvar trenger ikke nødvendigvis ha noe å gjøre med å begrunne slettede innlegg. Men ansvar har noe med å forstå at ikke alle leser hele denne jævla regelboka og pugger den. Det er som å si at man skal pugge norsk lov fordi man bor i Norge.

Det innebærer at man viser forståelse for brukere, og ikke sier "gå bruk en annen hvis du ikke liker meg". Det innebærer at man har noe og tar ansvar for det istedenfor å fraskrive seg ansvaret fordi det er privateid.

Sitat av murloc Vis innlegg
Akkurat hvor blir du kritisert? Alt jeg kan se er at du har fått helt greie og saklige svar. Og det er vel i stor grad du som mangler respekt npr du kaller oss andre brukere for høner.
Vis hele sitatet...
"Kritisert" var kanskje feil ord å bruke. Poenget mitt var rett og slett at jeg føler det er meg mot resten når jeg er enig med 99% av det dere skriver.