View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av 852 Vis innlegg
slashdot, det er ikke opp til dere å bli størst eller ikke. Det er opp til brukerene.
Vis hele sitatet...
Du har fortsatt ikkje forstått at det er rett og slett ikkje et mål for oss som driv forumet. Og vi lytter som sagt til brukerane, men vi har ikkje akkurat følt at det å bli størst er noko vi har hørt veldig ofte.
Sitat av 852 Vis innlegg
50 000 betyr ikke at dere har har 50 000 brukere innlogget samtidig. Nå si meg hvor mange av disse 50 000 er dobbelt/trippel-kontoer? Det blir for mye feilkilder.
Vis hele sitatet...
Det er litt uinteressant når vi snakker om å anslå vekst. Det er usannsynleg at den feilkilda ikkje er relativt konstant, og det verkar lite truleg at den skulle stå for en signifikant andel av dei.

Forøvrig veit du relativt lite om kor mykje tid vi bruker på å sjekke brukerkontoer, så eg trur vi veit meir om det enn deg.
Sitat av 852 Vis innlegg
Uansett, jeg er for at tråder blir slettet, jeg er for at de blir slettet uten begrunnelse, det eneste jeg sier er at vekst innebærer ansvar og jeg vil at dere skal være bevisst på det. Respekt synes jeg er en fin ting, selv om dere har 100 000 brukere, men jeg krever det ikke av dere.
Vis hele sitatet...
Igjen forstår ikkje du at vekst ikkje er noko vi bevist prøver på. Vi ser heller på vekst som en indikasjon på at vi gjer visse ting rett. Og som sagt tidlegare - vi har ein debatt om moderering rimelig kontinuerlig.
Sitat av 852 Vis innlegg
Jeg skjønner ikke hvorfor jeg blir kritisert? Er det fordi jeg har baller til å kritisere dere i motsetning til mange høner her?
Vis hele sitatet...
Nei, det er vel heller fordi vi er ueinige i kritikken du kjem med. Forøvrig er det jo snedig at du maser om respekt i forrige avsnitt, for å så kalle andre brukarar høner. Konsistent argumentasjon.