View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Sigurd4u Vis innlegg
Dere begge krever hehe.
Det er da ingen som tvinger dere til og akseptere det jeg sier som fakta ?
Jeg utrykker vell i flere innlegg at jeg kun skriver _mine_ meninger og tanker, og har heller aldri sagt at noen av dere hadde feil, men jeg prøvde heller og si at det er lov og sette seg selv i perspektiv og være litt mer åpen i tankegangen angående vår eksistens. Jeg utrykker klart at alle har rett til sitt eget standpunkt og tro hva de vill.
Vis hele sitatet...
Kvifor skriv du ting offentleg om du ikkje vil diskutere det? Om du vil fortelje om dine opplevelser foreslår eg at du skaffer deg ein blogg. nFF er eit diskusjonsforum, og skriv du her så impliserer det at du er interessert i diskusjon rundt det du skriv.

Forøvrig krev vi ikkje bevis. Vi krev argumentasjon. Og å svare på det kravet med at det er lov å vere åpen er god dag mann - økseskaft. Det er påpeikt mange plasser at det er rein nonsense som kjem, utan at vi har fått vesentleg utdjuping eller klargjering av kva som er meint. Det framstår rett og slett som innhaldslaust prat krydra med buzzwords.
Sitat av Sigurd4u Vis innlegg
Og gjennom tråden prøver jeg og utrykke det jeg tror på, og hvordan man evt. skulle få såkalte "bevis" på en overnaturlig hendelse som jeg sier ikke kan bli beskrevet men må oppleves selv for og virkelig forstå. Matrialistisk informasjon er vannskelig og oppnå når det oppleves på ett annet nivå
Vis hele sitatet...
Og svaret på det er at vi kjenner utmerka godt til kor lett det er å lure seg sjølv - eg har gått i den fella mange ganger sjølv, og det er forska på det. Difor er ikkje det bevis at du har opplevd noko. Det kan så utmerka godt forklarast kvifor du trur det du trur, sjølv om du er hellig overbevist om at du har opplevd det.
Sitat av Sigurd4u Vis innlegg
Dere begge virker veldig intelligente og har mye informasjon. _Jeg_ tror bare at dere bruker for mye av energien i og gå en direkte rettning.
Vis hele sitatet...
Eller kanskje vi søker forklaringer, og ikkje hopper på første og beste antagelse om verden?