View Single Post
Sitat av Sigurd4u Vis innlegg
Rakst innlegg, jeg tror også mye at dere ikke forstår hva vi mener fordi dere abselout krever fysiske bevis eller noe som kan dokumenteres iform av tall/bokstaver.
Så lenge du krever det fysiske vill du aldri oppleve det spirituellet. Le så mye dere vill av det jeg sier men en dag vill du forstå akkurat hva jeg mener.
Vis hele sitatet...
Vi krever en grunn til å tro på dere. Hvorfor skal vi tro på det du sier, og ikke det mennesker med diagnostiserte psykoser sier? Hva gjør deres spekulasjoner mer troverdige enn en schizofrens fabuleringer?

Sitat av Sigurd4u
For meg virker det som deres mentalitet er litt redd for og tenke nye rettninger og bruker all informasjon den allerede har for og motbevise en evt ny teori. Just my tougth
Vis hele sitatet...
Redd for å tenke i nye retninger? Vitenskapen lever på å tenke i nye retninger! Vitenskapen er helt avhengig av nye teorier og å ha et åpent sinn. Men den innehar også metoder for å anslå hva som kan være reelt, og hva som ikke har noe feste i virkeligheten. Det dere gjør er å gjette helt vilt uten grunnlag, for deretter å forlange å bli tatt seriøst. Kort sagt, det er ingen som helst grunn til å tro at dere har rett.
Sist endret av Provo; 13. juni 2011 kl. 12:46.