View Single Post
Sitat av Opteryx Vis innlegg
Jeg vet ikke hva som skjer med ens bevissthet etter fysisk død og jeg har ingen intensjon av å finne det ut. Planen min er å leve lenge nok til at vitenskapen har funnet opp nano teknologi som regenerer kroppen ad infinitum. Derifra skal jeg holde meg i livet til vi finner ut en måte å overføre bevissthet til en ulegemlig form. Deretter er jeg ikke sikker på hva jeg skal gjøre, antageligvis bruke noen æoner på bli en gudeliknende skapning, eller noe slikt.
Vis hele sitatet...
Du er en jo en guddommelig skapning. Du har alltid eksistert og du vil alltid eksistere. Akkurat nå har du en fysisk opplevelse. Det har du drevet med i tusener av år nå. Reinkarnasjon. Det er ikke lenger en ting du ikke har erfart. og man kan trygt si at du i din spirituelle form er en meget meget utviklet sjel nå. Det er 80% sjangse for at dette er ditt siste liv. Du er en mester.

Når du dør er det akkurat som å våkne fra en drøm. Du kommer tilbake til deg selv igjen. Å dø er noe av det letteste og beste du gjør, og du har gjort det så mange ganger før.

En av universets lover handler om fri vilje og valg. Til og med når du dør kan du velge...om du vil våkne til live igjen eller om du vil bli. Det er sjelden noen har lyst å gå tilbake til jordisk liv men av og til skjer det. Når man for eksempel hører om mennesker som har overlevd ulykker de definitivt skulle vært drept av og ingen skjønner noenting....ja da er det en ivrig sjel som ville bli litt til.

Jeg forventer ikke at noen skal være enig med meg men jeg ville bare presentere denne kunnskapen.