View Single Post
Hadde selv krav hos lindorff på noe jeg ikke viste jeg skyldte, pga feil og en rekke missforståelser.
Hadde forsikring på min scooter, opprettet av min far da jeg var under 18 og den ble overført på meg når jeg ble 18 men på en annen adresse som var ugyldig så mye som 4 år tilbake. Så jeg fikk ALDRI noe krav eller purring da alt ble sendt til en ugyldig adresse og ingen kontaktet meg før mange månder senere.
Pluttselig får jeg en telefon fra Lindorf og seffølgelig den orginale regningen på 950 var blitt godt over 2000. Saken var altså gådd til Lindorf før jeg fikk noen melding.

Jeg snakker med lindorf og forklarer saken men de gir lett faen og sier jeg må betale, det er min feil og ingen untak.
Da klikker det litt for meg, det kan skje feil hos alle og litt ydmykhet eller en sjangse nr 2 bør gies til alle som virkelig prøver. Værtfall når jeg virkelig prøver og ordne opp i saken. Lindorf praktisk talt spyttet på meg gjennom telefonen og var ikke villig til og gjøre noe annet enn og ta imot pengene mine.

jeg ringer gjensidige Nord som jeg hadde forsikkring gjennom og forklarer saken. De sier det ligger allerede hos Lindorf så nå er det de som bestemmer. Lindorf sier de kan ikke trekke kravet med mindre Gjensidige som sendte kravet sier så.
Gjensidige sier de har ingenting med kravet og gjøre for de har sendt saken til Lindorf. Ender med at jeg starter en konferanse sammtale mellom en halv sjef av Lindorf og Gjensidige sin daglig leder pluss at jeg har VG på hold (snakket med reporteren først)

verken Lindorf eller Gjensidige var villig til og gjøre noe for og hjelpe meg og mente jeg burde betale godt over 2000. Jeg sier at jeg vill veldig gjærne være kunde hos Gjensidige og betale orginal krav så fort som med engang, men av prinsipp kommer jeg ALDRI i hele mitt liv til og betale det fulle beløpet da det var en rekke missforståelser (som både Lindorf og Gejnsidige erkjenner men mener det er min feil) Jeg sier cmon give me a break. Får klar svar "NEI" fra begge. Jeg sa med mindre de lar meg betale orginal regning kommer jeg ikke til og betale 1 øre av prinsipp, og jeg kommer til og gjøre alt i min makt for at de ikke skulle få noe som helst av meg omså om det gjorde meg til gjelds slave resten av livet. Daglig leder i Gjensidige ler på telefonen og spør meg "tror du ikke vi har nok kunder?" Det var da jeg viste hvor jeg hadde dette selskapet. Grådige jævler, ingen kunde service og ingen moral.

Jeg ber de holde linjen 1 min. Jeg snakker raskt med reporteren fra VG og legger han til konferanse samtalen. (Reporteren hadde hørt på hele sammtalen da han hadde mulighet til og lytte til konferansen. Jeg forteller raskt sjefene hva som er på gang og reporteren av VG ga ett raskt innlegg om hva han syntes og noe om forbrukerombudet eller noe annet offentlig, husker egentlig ikke helt.
Så fort det var sagt var begge parter villig til og forhandle. Lindorf trakk kravet av ordre fra Gjensidige. Jeg betalte Gjensidige det orginale kravet på forsikringen og derreter meldte meg ut med engang pga helt helt helt uakseptabel kundeservice. Fikk også ett lite innlegg på VG nett og det viste seg at mange hadde samme problem.

Enkelt sakt, har du problem med OFFENTLIGHETER så er media veien og gå.