View Single Post
De sitter der enda. De har vist kjøpt 2 hus til enka og skal bli overført til hovedstaden. Advokaten til enka har forresten klikket vinkler for dette. Han mener de ble avspist og vil fortsatt ha 1000 millioner eller hva nå en det var de ville ha.

Og utlevere dem ville vært en stor seier for kongo om de fikk sone i norge. Det er jo det samme som å godta rettsystemet dems. De har ingen beviser som ville holdt vann i en norsk rettsal. De har jo ikke engang kaliberet på våpenet som drepte sjåføren. Moland hadde kun en hagle og det var så vist ikke en hagle sjåføren ble skutt med.
Og hvorfor i faen etterlate vitner? Hadde tatt bilen og kjørt som skutt ut av en kanon selv jeg.
Hadde faen meg ikke stolt på politiet der nede. Korrupsjon der nede er alt for utbredt.
Tror det er noen av medhjelperne eller noe som skjøt han jeg og skulle presse de for penger eller noe. Ihvertfall til de kan bevise noe annet.
Jeg syntes det var totalt idioti i den rettsalen til å begynne med. De klarte ikke engang betale strømregningene sine eller husleien.
Også ville de at norge skulle betale 63 milliarder dollar eller noe. Var i allefal 1 dollar for hver kongoleser. Dette tyder bare på at de er totalt desillusjonerte. De sa jo at de hadde midler for å tvinge norge til å betale. Tenkte ja bare for all del prøv dere med militær makt og invader oss og få nato på nakken.
Og disse skal liksom få lov til å dømme folk?