View Single Post
Det er jo generelt sinnsykt og putte unge mennesker i ett rom og tvinge de til å sitte 6-8 timer, 5 dager i uken, tvinge de til og lese noe som en annen person har bestemmt skal bli lest og dermed kalle det utdanning.

Og det er nok ikke bare elever som er oppgitt men mange lærere også. Med mange mennesker med veldige forskjellige personligheter og meninger blir det mange måter og utrykke sin frustrasjon på. Både lærere og elever

Utdannings systemet vi har idag kunne vært så annerledes og så mye bedre på alle mulige måter.
Men gammle vaner vond og vende. Når flertallet snakker så blir ting gjort.

Send ett skriftelig brev fra klassen eller ikke minst skolen, eller flere skoler hvis du har mulighet. Så mange underskrifter som mulig. Kopier brevet, send det til Rektor, alle som har med utdanning og gjøre, politikere osv(Sett deg ett mål og send til 20-50stk, ordet må jo komme fram hvor det har betydning engang).
Uansett om det er en "små" ting som harde stoler. Si at det gjør flertallet av elevene ukonsentrert og det påvirker skolegangen bevisst.
Skjer det ingenting så bare send brevet til alle igjen, 1 gang i uka helt til du har ett svar(Gjør du det lover jeg deg du får tilbake melding)


Hadde jeg vært personen jeg er idag når jeg gikk på skolen skal jeg love at jeg personlig skulle skaffet endringer og vet akkurat hvordan jeg skulle gått fram for og få det saklig gjort også. Men nå som skolegangen er ferdig for lengst er det vannskelig og putte foten inn hvor den engang var. Desverre var jeg for uvitende og skjenert av de voksne når jeg gikk skole...
Sist endret av Sigurd4u; 30. mai 2011 kl. 22:01.