View Single Post
jeg har også prøvd Belladonna.
jeg var ca 18 år, og bodde på institusjon på østlandet.. De hadde av alle ting en belladonna plante stående utenfor huset. jeg hadde så å si ingen erfaring med hallusinogener så jeg var vel egentli ikke klar for erfaringen i det hele tatt..

det startet iallefall en sommerkveld da jeg var ute å plukket bladene til planten å prøvde meg på ett par.. natta gikk å ingen effekt.. jeg prøvde ett par ganger til uten lykke.. det gikk to uker til.. Imellom tiden hadde jeg begynt på et bilverksted som praksis i skolen. Jeg var nyskjerrig på planten å søkte den opp på nettet for å bekrefte eller avkrefte arten. Det viste seg å være riktig plante. jeg kom "hjem den dagen og var veldig instilt på å prøve på nytt... jeg samlet kansje 25 blader til meg selv. jeg knaska opp alle bladene og håpet på det beste.. det gikk litt over en time å jeg begynte å føle meg litt rar.. så jeg gikk i dusjen å satte meg der å bare lot vannet renne.. jeg satt der i ett kvarter å begynte å bli veldig rar, mistet liksom litt forståelsen av rom.. jeg åpnet øynene å det føltes ut som om jeg var i en tunnel jeg så lyse blåe streker gå forbi meg som om jeg var i full fart gjennom et ormehull.. jeg stablet meg opp på bena å kom litt til meg selv igjen.. jeg var så intenst fokusert på ett hvis. jeg hadde jo enorme pupiller som dekte hele irisen. jeg tørket meg å surret handkleet rundt livet. jeg hørte vakten komme for å se om vi var i seng.. vi måtte være i seng med lysene slukket klokken 11, klokka var 11:15.. , det var kaotisk mye som foregikk.. det føltes fortsatt ut som jeg beveget meg i ett slags rom samtidig som jeg gikk forbi han å inn på rommet mitt.. hendelsen må ha roet ned effekten på en eller annen måte.. jeg husker jeg satte meg for å meditere litt, satt vel slik en 10 minutter for så å åpne øynene, skygger formet seg til utydlige skikkelser i det mørke rommet.. jeg la meg ned å sovnet.. jeg våknet klokka 04:30 å måtte ha vann.. jeg mistenkte jeg var veldig dehydrert.. så jeg slukte ganske mye vann.. så gjorde jeg noe som ikke var vanlig på institusjonen i det hele tatt.. det er ansett som en av norges strengeste institusjoner å en natt røyk var helt forbudt.. men det skjedde noe rart.. jeg banka på døra til vakta som låste opp døren å ga meg røyk pakka og ble med ut for å ta en røyk.. (det skjer ikke på den plassen) ikke nok med det men han gikk å la seg å jeg fikk være opp i stua å hadde tilgang til kontor å hele bygget. han låste heller ikke etter seg.. (skjer heller ikke)
så jeg satte meg ned å så litt tv. jeg sovnet mens jeg så tv. da jeg våknet opp var tven av.. å fjernkontrollen lå ved tven.. jeg gikk å henta fjernkontrollen å skrudde på tven. jeg blunka en gang å så var fjernkontrollen på bordet å tven av.. jeg så meg rundt for å se om noen andre hadde fått det med seg. å der satt to av de andre ungdommene på institusjonen rett til venstre for meg i soffaen.. jeg spurte om de så det der.. men de sa ingen ting å så bare rett fram.. jeg måtte se om de andre var våkne også.. så jeg så til høyre der var den ene vakta, men han så også bare rett frem.. jeg så tilbake til ungdommene å de var forduftet.. jeg begynte å se meg om hele tiden etter folk. å ble like lettet hver gang jeg så noen.. men ved et blunkt så var de borte.. jeg skjønte ingen verdens ting.. så jeg gikk rundt å pratet med folk som ikke var der hele tiden.. tilslutt ble jeg lei av att de bare forsvant hele tiden så jeg gikk å satt meg i sofaen.. jeg ble sittende å fomle litt der en stund før jeg begynte en veldig morro samtale med en person på høyre siden min.. det gikk kansje en 10 minutt før jeg innså att jeg hadde hatt den samtalen med en plante..
jeg skjønte noe var galt da.. så jeg gikk på romme mitt å hente mp3 en min å gikk tilbake for å sette meg til å høre musikk jeg satt lenge for å prøve å slå den på.. men det gikk ikke jeg så opp mot tven ett lite øyeblikk å vips der var den borte jeg begynte å lete etter den men fant den ingen steder.. så jeg gikk gjennom folkemengden for å se om den var på rommet av en eller annen grunn men fant den ikke der heller.. jeg gikk tilbake å begynte å still meg spørsmål om de var virkelige.. jeg trodde noen var virkelige å andre ikke så jeg hadde lange samtaler med flere som bare fortsatte å fordufte.jeg ble litt nervøs å sjekket klokken.. de andre skulle snart sti opp.. jeg gikk rundt omkring blant folk å bestemte meg for å ta en røyk.. jeg gikk ut å tente røyken å vips så var den borte.. det luktet røyk men den var borte.. jeg gikk inn å fant lightern å pakka på stuebordet.. nå skjønte jeg alt var tull så jeg måtte prøve å skille mellom virkelighet å fantasi.. jeg hadde liten tid på meg.. jeg skjønte sånn ca hvem som var virkelige når resten av huset våknet. jeg prøvde å holde kjeft så mye som mulig.. jeg tok feil ett par ganger å sto å pratet ut i lufta... folk lurte sikkert på hva som skjedde men ingen sa noe..da frokosten startet så jeg en heks som sto å spekulerte ute på verandaen, hun rørte seg mye å så ut som hun spekulerte på hva jeg egentli drev med.. jeg så bort å tilbake som en teknikk for å forstå hvem som var virkelig å ikke, men hun var der fortsatt.. så jeg snudde meg bort å snakket med en av de andre en stund å så meg tilbake for å se hun var forduftet... under frokosten drev jeg å sendte rundt pålegg som en gal men ingen hadde bedd om noen ting.. men men det meste var over da men jeg mistet synet senere på dagen, å hadde speil syner. hadde store flak på øyet. jeg var fortvilet å trodde det var varige meen. så jeg var helt fra meg.. senere på dagen fikk jeg tilbake synet å mp3en lå i senga på rommet.. allt i allt egentli ikke en veldig ille erfaring.. syns det var veldig givende..