View Single Post
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
409
Sitat av SecondLife Vis innlegg
...Men ingen av guidene jeg har lest har tatt for deg det å gro for å tjene penger...

...Jeg har aldri prøvd weed og er egentlig ikke interessert heller, men penger er det alltid fint å ha...
Vis hele sitatet...
Mange av de som lager guider gror fordi det er en lidenskap, dette er mennesker med grønne fingre som har brukt tid på mye tid på å suge til seg kunnskap.
Når de lager en guide gjør de dette for at folk skal kunne gro sin egen weed, ikke nødvendigvis for at vi skal kunne tjene penger men for at vi skal kunne få muligheten til å skape et eget produkt som gir oss den fulle innsikten man får av å dyrke cannabis.

I ditt tilfelle ser jeg på dette som en dårlig ide, finnes mange andre måter man kan tjene penger på som er lettere og mer garantert en ved dyrking av cannabis.
Det ser kansje ikke så vanskelig ut, men husk at om du skal være en oppegående dealer må man ha avling fra mer en bare 1 plante.
Skal du selge i større kvanta er det fort gjort å skaffe seg et nettverk gjennom et kriminelt miljø der gutta pusher sterkere stoffer.
Da vil du oppdage fort at slike stoffer fort kan være mer lønnsomt en cannabisen og før du vet ordet av det dealer du litt av hvert.
Grunnen til at jeg tror nettopp du kunne tatt et slikt valg er utifra det siste sitatet, du gjør det kun for pengenes skyld og man blir fort påvirket.

Om du absolutt skal selge noe til folk som gjør dem rusa, selg hjemmelaga vin!
Du kan produsere utallige flasker på kort tid, du bestemmer priser helt selv med tanke på at det ikke er noe spesielt marked på det.
Det er også lovlig å produsere, oppbevare og drikke hjemmelaget vin.

Jeg tenker at for en som ikke har noen interesse for cannabis, bare selger det som et produkt for profitt er det en tungvint og heller slitsom idé når det finnes mange andre alternativer som er langt mye tryggere.

peace