View Single Post
Sitat av haakon466 Vis innlegg
jeg definerer kontroll som at du tenker over noe av det du gjør, såklart ikke alt men såpass mye at du ikke sitter dagen etterpå og angrer på hvert minutt av festen du var på dagen før.
f.eks. jeg mener at du kan klare og ungå og starte en sloss kamp el.

enkelt og greit. 100% kontroll er at du oppfører deg som du vanligvis ville ha gjort og 0% kontroll så styrer du ikke kroppen din(den styrer deg)

jeg mener at vi alle er en plass mellom der i fylla. men vennina mi sier at noen omtrent ikke har kontroll i det hele tatt,
Vis hele sitatet...

Kroppen kan ikke styre deg. Mere riktig å si at du ikke tenker fornuftig. Flere som klarer å ikke havne i en slosskamp når de er under blackout f.eks. men det er og mange som alltid havner i slosskamp da. Det har noe med at du ikke klarer å skille mellom rett og galt og du gjør dermed som du vil. Den logiske tankegangen forsvinner og, noe som fører til at du gjør de dummeste ting.

Det kommer og helt ann på personen. Hvis det er en person som har null interesse i vold og han ikke blir provosert, starter han ikke en slosskamp bare fordi han har blackout.

Sitat av Kain Vis innlegg
Har du ikke kontroll over dine handlinger, så har du ikke kontroll over kroppen, og når du er drita (kjempe full) så klare du ikke, gå!

det er min mening
Vis hele sitatet...
Om du er så full at du ligger på bakken vil jeg si at det blir det samme som å sove, noe som blir irrelevant i denne diskusjonen.
Sist endret av iMAGINE123; 24. mai 2011 kl. 00:21.