View Single Post
Sitat av Provo Vis innlegg
Ingen grunn til å henge med nebbet! Det var på ingen måte ment som en fornærmelse, om du oppfattet det slik. Det var kun et tips som kan bidra til at du får den økte forståelsen du er ute etter, da du har en del non-sequiturs i argumentasjonen din.
Vis hele sitatet...
Hey mann, jeg henger ikke med nebbet=) Jeg mener faktisk alvorlig om dere ikke tar poengene mine selv om de er både svevende og nyansert i feil ende at vi ikke burde kaste vekk tiden vår. Jeg forstår godt hva dere begge sier og er enig i 98%=)

Sitat av Orph Vis innlegg
Det synes jeg ikke det er noen grunn til. De fleste internetthelter som sitter og diskuterer på slike forum (meg selv inkludert) synes bare det er artig om noen kommer med motargumenter, så lenge det er en viss sammenheng i hva som er sagt, man ikke begynner med navnekalling eller blir useriøs.

Jeg synes da stort sett du hadde greie poeng, selv om det var litt avvik her og der, og noe av det var enten litt for lite nyansert, eller for nyansert til å gjelde ved generelle forhold.
Vis hele sitatet...
Prøver å ha en viss sammenheng, men kan gå fort i svingene=) Ville aldri bli så useriøs å navnekalle selv om jeg kan bruke ugjennomtenkte eksempler... Er også seff glad for at noen av dere orker i det hele tatt=)