View Single Post
Bromigo.
Ruudi's Avatar
Trådstarter
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Heisann!
Har da fått sveiset sammen en handleliste på komplett for en stasjonær PC.

Jeg har valgt en strømforsyner på hele 950w, og synes dette høres usannsynlig mye ut. Er det nødvendig med en så kraftig?

Senere kommer jeg helt sikkert til å sette inn både et GPU-kort til (av samme type, evt. bedre), en RAM-brikke til, og noen flere harddisker.
Siden det er en relativt dyr PSU har jeg lite lyst å måtte bytte den ut om jeg gjør små endringer i set-upen.

Jeg har egentlig nada null peiling på bygging av PC, så tar gjerne i mot tips til både set-up og ting når jeg skal bygge.

Takk på forhånd!
Vis hele sitatet...
Hei!
950W kan være greit da mtp at du skal ha inn ett likt kort etterhvert.
Dog burde du velge Corsair sin AX Serie hvis pengene strekker seg til det. Imed du skal ha en PC til + - 17-18K så burde du ha ganske mye topp produkter.

Du burde også velge Intel i7 f.eks. 2600K og ikke ett Antec kabinett da du vil få ett helvete mtp rydding og organisering. Er ikke helt sikkert det er sånn med det kabinettet du har valgt, men antec generelt er ikke flinke på rydding.

Du burde heller ikke ha LED skjerm, men heller en LCD. LED er det mange som klager på at de får vondt i øyna av å se på.

Resten ser vel egentlig greit ut, uten om GPU. 560 til nvidia gjør samme jobb som 6950 du har valgt bare billigere. Velger du da også MSI kan du klokke heftig uten å tenke så mye på varmen. Dessuten slipper du mye driver surr.
Sist endret av Ruudi; 12. mai 2011 kl. 23:43.