View Single Post
Sitat av Awarize Vis innlegg
Om han ble høy på det, vil jeg anbefale intimvask! ^^

Og hvordan fikk du rullet den, uten å risikere hår i munnen?
Awesome prank da!
Vis hele sitatet...
rulla den helt vanlig, vanlig kingsize med filter fra nå husker jeg ikke om det var månedskort/filterblokk/v75, men vanlig filter hvertfall... bare rull den kompakt!
men var litt nøye på å "balansere" det slik at ikke det var en kladd med hår på et sted...

for sikkerhetsskyld, i tilfelle han biter av tuppen så hadde jeg lagt på litt ekstra tobakk... "start-tobakk" hahahaha :P ler den dag idag hvis jeg hører det ordet...

om han var "amatør" og hadde plutselig begynt å røyke med oss veit jeg ikke, men han selv påstod han var "oldschool" + vi har røyka flere ganger tidliggere... det luktet keef, men jeg veit ikke nå om vi to innbilte oss det kun fordi vi visste hva som virkelig var oppi jointen, men jeg er temmelig sikker på at det også luktet brent hår! + så hadde vi to andre jointer på så jeg vet helt ærlig ikke... han fant ut i ettertid av det pga andre kompiser som plaget han, han hang aldri mer med oss igjen :P

han ble skækk, om det var av jointen, eller noe mer magisk :P veit jeg ikke... faktisk så lo vi så godt i ettertid og har spøkt på om ballehåra mine har blitt så "infiltrert" av thc'en at det muligens gjør mennesker eksta skække...