View Single Post
Sitat av slashdot Vis innlegg
Kva skal dei bileta som har komt no bevise? At amerikanarar er i stand til å skaffe lik med arabisk utsjånad, og et par liter blod? Neppe spesielt mykje meir enn det, med mindre du kjenner utsjånaden til personane godt nok til å avsløre om det er relativt like personer, eller faktisk dei personane.
Vis hele sitatet...
Ja for de (Obama og co) hadde skapt SÅ stor mediaoppstyr rundt Osama binladen sin død, hvis han var i live! Sånn seriøst, fyren elsker å dukke opp i al-qaida videor... hvorfor skal USA bevise at han er død? kanke han selv bevise han er i live? Vi trenger bare et lite bilde av han og en tekst som *Dato: 05.05.2011 Fuck you all that thought i was dead* eller kanskje han visste han ville dø nå, så han laget det bildet der også, kun for å plage USA selv etter hans bortgang!

Sitat av slashdot Vis innlegg
Det beviser på ingen måte at bin Laden er død heller. Det beviser maksimalt at dei avbilda personane er døde.
Vis hele sitatet...
Grunnen til at bildene ikke legges ut er enkel! Obama driter langt oppi om du tror på han eller ikke... Han har fått Obama drept, ingen diskusjon rundt det nå lenger (fra min side). Det hadde UMULIG vært så stort mediaoppstyr rundt Osamas død, hvis det ikke var bombesikkert! Hvorfor? De fleste løyner kommer som regel ut, tnx 2 wikileaks o.l. organisasjoner!

Sitat av slashdot Vis innlegg
Om du skal hisse deg opp over at det blir skote mot ubevæpna bør du virkelig hoppe på barrikadane mot krig generelt - og spesielt USA si krigføring, som frå Vietnam til i dag i ekstremt stor grad har vore krig mot uspesifiserte mål, og tilhøyrande ekstreme tap.
Vis hele sitatet...
Hisser meg? Sier bare jeg ikke syns det er "kult" av dem å drive en dobbelmoral... Les hva jeg skrev "jeg har stort sett vært veldig skeptisk til Obama og co", hvis du vil jeg skal omformulere meg på samme måte som det jeg mener inni hue mitt om dem "de er en gjeng feige fitter som burde bli fjernet fra jordas overflate i like stor grad som Saddam og Osama" (Da mener jeg spesielt Bush og hans regjering, men de har sikret seg imunitet imot alt "riktig" de har gjort)
Obama driver faktisk å fikser på ting, som Bush føkka opp med! Hvis ikke du klarer å se det en gang, så ja vel da gidder ikke jeg å diskutere dette med deg noe særlig mer!
Sitat av slashdot Vis innlegg
At amerikanske soldatar skyt mot bin Laden, gitt sikker indentifikasjon, ser eg strengt tatt på som eit ekstremt lite problem samanlikna med mykje av det andre dei gjer.
Vis hele sitatet...
Hva så om det er et lite problem? Så la oss ta f.eks. Norges mest grovt-kriminelle torpedo/narkobaron/drapsmann/pengeutkrever/bankraner/smugler/pimp sitter hjemme i sitt hjem og det er "razzia" hos han, og politiet ikke "liker" han fordi han har gjort det og det, så skal fyren bli skutt?
kun fordi dette er en småsak? btw hvis du kaller Osama for en småsak så vil jeg bli bannet fra forumet i et par dager hvis jeg sier det jeg har lyst til å si nå... så jeg lar vær... (tror faktisk perm ban)
Sitat av slashdot Vis innlegg
Lenin og Stalin hadde eit land som var villige til å gje dei gravplass. Det har USA sagt at ikkje var tilfellet med Osama bin Laden, og grunnen er vel rimeleg åpenbar. Ein risikerer at det blir eit monument over al Qaeda. Og det er vel ingen land som ønsker den negative merksemda det drar med seg? I tillegg er jo konsekvensen av gravlegging til sjøs at det ikkje blir ei grav å gå til for tilhengjarar... Du kan jo samanlikne det med det Israel gjorde med Adolf Eichman.
Vis hele sitatet...
(Så du tror ikke på at Osama er død fordi de (USA) ikke legger ut bilde av han, men du mener virkelig at det finnes ikke et eneste land i verden som ville tillatt å begrave Osama der, kun fordi de (USA) sier det...)
This = Bull+Shit... Iran, Sudan, Somalia o.l. land ville tatt imot liket med glede, ære og stolthet!
Sitat av slashdot Vis innlegg
Amerikanarane har ikkje vore nemneverdig tynga av synet på menneskerettar når det gjeld anna småfisk, så eg kan ikkje sjå at det er eit veldig godt argument for å ikkje fengsle han? Dei ville nok møtt få protester frå FN for å sei det slik...
Vis hele sitatet...
Njaah, igjen... dette var under Bush regimet! Obama har faktisk stengt fengsler som Guantanamo... og problemer finnes i alle mulige steder i verden! Alt fra Et terrorfengsel i Cuba, med gale fengselsbetjenter, til gale prester som utfører overgrep mot små barn, til gale soldater som dreper sivile, til gale muslimer/jøder/kristne/buddhister/hinduister/siker/ateister/o.s.v. som dreper (i Guds/religionens navn).
Men ingen av tinga over stemmer generelt! Det er en brøkdel av sannheten og alle veit at alle fengsler ikke har drittbetjeneter som torturerer deg, ikkke alle prester er pedofile, ikke alle soldater dreper sivile for morro skyld, ikke alle mennesker dreper. Så det at du slår alt USA gjør/har gjort under en kamm... ok... For USA har gjennomgått en god del... (Jeg er veldig imot USA, men rett skal være rett når vi diskuterer... og da bør vi prøve å diskutere saklig og nøytralt) Synes det er litt morsomt å argumentere "for" de som jeg egentlig ikke "støtter".
Sitat av slashdot Vis innlegg
Argumentet ditt minner litt om stråmannsargument, og er ikkje veldig interessant.
Vis hele sitatet...
OK jeg har stråmannsargumenter, men det du har vill jeg kategoriserere under "morsomme ord, som tilfeldigvis passer i den setningen de er brukt i"
Sitat av slashdot Vis innlegg
Det er heilt ærleg ikkje ein realistisk situasjon trur eg. Al Qaeda har kanskje ressurser til nålestikkaksjoner mot dårleg sikra mål, men det er for faen skilnad på å angripe eit passasjerfly eller ei t-bane og ein amerikansk militærbase. Bare logistikken som skal til for å komme nær t.d. Guantanamo er rimelig stor, og skal du vere uoppdaga er det så godt som umulig tipper eg. Vil anta dei har passivt og aktivt lytteutstyr for å ta sjøtrafikk, og en helvetes haug med radarer for å ta lufttrafikk.
Vis hele sitatet...
Verdens høyeste ex-byggninger, som tilfeldigvis har vært utsatt for et terrorangrep tidligere (av han samme karen)... + dette lille unødvendige bygget her har tilfeldigvis blitt angrepet!
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSXPQguBLMWVm6Kk3GdZCnW23oCgn4pgOqtNdX74LvnRStrHLuPmw&t=1
Hvor vanskelig er det faktisk? du trenger et passasjerfly, du trenger å kapre det, du trenger å bli kvitt med radiokontakten flyet har med andre steder (flyplasser o.l.) også vil dillemaet dukke opp for de militære! Er dette et fly som har problemer eller er det et terrorangrep! Det er uskyldige i flyet, skal vi ofre deres liv! Og TRO MEG EN TING! Ingen president i USA (som har ønsker om å bli gjenvalgt som president igjen/eller den som er ansvarlig for avgjørelser om hva som skjer da... og er det et flyangrep så er det et angrep mot amerika... så ja presidenten har hovedansvaret tror jeg) har baller til å ofre disse uskyldig sivile Amerikanske livene (selvom de muligens vil dø uansett)...

Jeg trodde før en gang at jeg hadde litt for "konspiratoriske tanker" du kan jo lese tidligere poster på dette emnet, men dine argumenter er jo like realistiske som ala "Tupac står opp fra de døde/HVIS HAN OGSÅ BLE DREPT DA, for det er heller ingen bilder av han heller OMG, o.s.v." Det er slik argumentene dine ser ut for meg akkurat nå!
Al-Qaida har ikke sjangs til å angripe et amerikansk fengsel/militærbase, men de klarte å fly inn et helt passasjerfly i pentagon!
Grunnen til at det ikke har skjedd noe mot disse fengslene er enkel! Når det er snakk om løpegutter, så gidder de ikke å stresse... Lederne blir som regel skutt under aksjonene... løpegutta/feil personer sitter i terrorfengslene!

Men hvis vi først skal tillate konspirasjonsteorier til å være "den realistiske sannheten" så ja, Osama ble drept nå og han ble det fordi de var redde for at han skulle avsløre de lumske planene han og USA har hatt sammen tidligere (9/11, sexorgien med Bush&co, sexorgien med Bush sin far&co, sexorgien med Obama&co) ...
Det eneste som kan motbevise min teori er at det tas jomfrudomtest av rassen til Bush, Bush sin far og Obama....
Bevisene mine? Han var trent opp av CIA.
Motbevis min teori med noen som helst kildeform

Som Obama selv sier (for en gangs skyld liker jeg noe han sier)!
Uansett hva så vil folk nekte det! Kommer nå bildene flere dager senere ut så vil folk si OH NEEEEI DET ER IKKE OSAMA, DET ER EN KLONE AV HAN/Manipulasjoner av bildene!

Du nevner det å være realistisk. Jeg vil ikke si at det å tro at Osama er i live (etter alt oppstyret som har kommet nå) er å være noen som helst form for å være i nærheten av å overhode ha en dråpe tanke realisme i hue sitt!

Igjen vil jeg påpeke! Hvorfor ser jeg ingen video av Osama nekte for hans død? Det tok han et par timer/dager (hvis jeg ikke husker feil) å si at det var han som stod bak 9/11 (med al-q)...
Hvorfor skal Al-Q si at han er i live, men ikke vise video/bilde av han?
Alle dine argumenter kan snus så enkelt imot deg at jeg neppe noen sinne kommer til å svare til en post/topic du lager...
For når du skal "undergrave" mine argumenter så mye fordi de er "urealistiske" så kan du jaggu meg pelle deg tilbake til utopiaverdene din og (helst la vær å kommentere det jeg skriver) kose deg der med Osama og Tupac selvfølgelig for alle lever ennå (i din planet sikkert, for vi har ikke sett bilder av likene til noen av disse)!

BTW tror du virkelig ikke Pakistansk politi hadde tystet hvis han ikke var død? Hvis jeg ikke tar feil, så skal de også ha vært til stede. Er det ikke derfor USA i hovedsak holdt dette hemmelig for Pakistansk etteretning? Fordi de var redd for at noen skulle tyste til Osama om det! *Aktivere konspirasjonsteoritanke* Eller ville ikke USA fortelle det til Pakistan, fordi de visste at hvis Pakistansk politi visste om dette, så ville de fange Osama selv *slår av konspirasjonsteoritanke*
Sist endret av Ivar; 5. mai 2011 kl. 06:26.