View Single Post
Fcknfreak, kan vi slutte å ta oss så førbanna nær av Eplekjekk sine personline meninger :? =(
Når han sier "jente hender" så tipper jeg det var satt på spissen..Like mye som din kommentar om "Hvis du vil føle deg voksen så finnes det mange alternativ utenom å sitte inne å spille skytespil", for begge er omtrent like latterlig :/

Det er vell heller ikke noe nytt at PSN til tider har vært ustabilt og faktisk hatt noe problemer ?
Btw ingen som har sagt at det som nå skjer med PSN har noe som helst med denne diskusjonen å gjøre :/

Deler ikke helt Eplekjekk sine meninger om at Ps3 ligger så langt bak på spill..Men igjen, det er hans personlige mening, ingen grunn til at vi ska gå bananas & inn i "fanboy" modus alle mann..Syns selv Ps3 er en grei maskin & at den har noen spill jeg gjerne sku hatt =)

Når det gjelder spilling så har jeg inntrykk av at det cheates/hackes/moddes eller hva f du vil kalle det, mer..På Ps3 :/ ?
Kan selv bare sammenligne i Cod Mw2, Cod BO & Medal Of Honor når det gjelder dette..Da jeg har har bekjente som spiller som spiller disse spillene & mener de møter cheatere/modded lobbys rimelig ofte..
Mens jeg med hånden på hjertet kan si at jeg ikke har møtt en som deff cheata, mens jeg har spilt på x-boxen min(Cod BO)
Skjedde dog noen ganger på Mw2, men så er det igjen 100 % fakta at Ps3 der sleit myye mer med cheatere enn det boxn gjorde
Sist endret av Hightime; 29. april 2011 kl. 03:12.