View Single Post
usertitle import
bleh's Avatar
Når jeg var yngre, rundt 18 kanskje, spiste jeg diazepam (fluniser) for første gang en fin søndag på slutten av sommeren. Jeg hadde ingen erfaring med benzoer el lignende på den tiden, så jeg visste jo ikke hva jeg gikk til.

Samme søndag skulle jeg selvfølgelig i et stort familiebesøk hos (x)dama, og etter å ha spist 3 fluniser skjønner jeg jo ikke at jeg bare burde ringe og si at jeg var syk eller noe; jeg dro i besøket, husker null&niks fra verken besøket eller den påfølgende uken. Alt er svart, til den dag i dag, og det viste seg i etterkant at jeg hadde spist opp alle 10 brettene. Har forhørt meg om hva jeg gjorde den uken (og hva / om jeg sa noe rart i besøket), men det virker som om ingen har merket noe som helst.

Dette har jeg hardt for å skjønne den dag i dag, med endel erfaring med benzoer osv klarer jeg faen ikke å skjønne at ingen skulle legge merke til NOE som helst...jeg må jo ha vært stuket som faen.

Edit: Det eneste som jeg har fått høre var litt spesielt fra denne ukeslange trippen var at jeg i familiebesøket til xdama hadde svart "sånn passe" når mor i huset spurte om maten var god. Det sier vel sitt. Sånt gjør man bare ikke, og ihvertfall ikke på besøk hos dama di...HAha, de burde ha skjønt at noe var galt, apemongo som jeg må ha vært.

Ikke særlig morsom historie (som mange av de tidligere har vært), men dette var en svært "sketchy" opplevelse for meg, jeg hadde kjørt rundt i bilen hele uken og vært overalt og snakket med gamle bekjente og familiemedlemmer som jeg ikke hadde truffet på mange år den uken. Men alle de jeg besøkte hadde jeg vel i underbevisstheten og hadde sikkert dårlig sammvittighet på en eller annen måte for at vi ikke hadde kontakt mer, men de som har spist benzoer vet jo hvor greit sånne til tider pikante opplevelser føles på nøtter. Du er konge, uansett hva du gjør (in your mind...)

edit: Litt moral kan vi jo dra ut av dette; jeg måtte lære det på den harde måten, men folkens...do your research. Jeg gjorde aldri samme tabben igjen. Heldigvis. Vit alltid hva du får i deg, og ha kontroll på timeplanen hvis du planlegger å f.eks teste ut benzoer eller lignende...
Sist endret av bleh; 28. april 2011 kl. 17:38.