View Single Post
Sitat av valek_84 Vis innlegg
Dette er saken : historien utspiller seg i oktober 2010, på byen og i fylla. kom i klammeri med noen inne på en nattklubb, hvor 4 venner av fyren som spente ben på meg begynnte å kjefte meg opp da jeg svarte med et verbalt angrep på hendelsen. de lovte juling neste gang de så meg.. vakten på utestedet skillte oss, jeg dro for å ta en røyk, og "gjengen" står og krangler med vakten.

litt etter ser jeg vakten eskortere to av bråkmakerne ute, de ser meg ikke men går inn i et smug lengere ned i gaten. jeg følger etter den og konfronterer dem med deres utsagn om å gi meg juling, det oppstår verbal konfrontasjon, etterfulgt av at de to dytter meg stadig mer bakover. jeg slår den ene (han som spente ben på meg)i ansiktet og den andre springer... (ingenting mer skjedde) siden går jeg opp til kameratene mine ved utestedet og tar en ny røyk. 2 min senere kommer en politibil med de to guttene som jeg kranglet med. jeg blir tatt med på glattcella (nekter å vedta bota på 10k) mens de får forklare seg og går fri. (de sa at jeg i blind vold anngrep begge og nevnte ingen ting om det som skjedde på klubben
Vis hele sitatet...
Hvorfor i helvete kunne du ikke bare droppe saken? Hvis du kan unggå en konflikt så gjør du det
Sist endret av Juicekongen; 28. april 2011 kl. 14:29.