View Single Post
Sitat av fcknfreak Vis innlegg
Hehe... Å si at PSN suger fordi det er gratis er det mest idiotiske jeg har hørt. Hva suger med det? Og det du sier om xbox kontrolleren... Hvis du vil føle deg voksen så finnes det mange alternativ utenom å sitte inne og spille skytespill

Gidder ikke kommentere noe annet siden jeg ikke er fanboy. Synes det er opp til hver enkelt hva de foretrekker. Personlig syns jeg begge konsollene er gode. Fikk PS3 til jul i år, og er storfornøyd, liker kontrolleren bedre, mye mer komfortabel. Men som sagt, smak og behag.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig er det opp til hver enkelt hva de foretrekker. Selv foretrekker jeg å ha muligheten til å være i party chat uten å være nødt til å spille samme spill som kompisene mine. Jeg har også hørt at PSN har vært litt ustabilt og vært nede/overbelastet en noen ganger i det siste, men dette er jeg ikke helt sikker på at stemmer (noen som kan bekrefte?). Jeg sier ikke at det suger fordi det er gratis, men at det er gratis fordi det suger. Min mening om den saken.

Når det gjelder kommentaren din om min beskrivelse av kontrolleren:
Jeg sier ikke at jeg føler meg voksen fordi kontrollen er større og mer solid, men at kontrollen føles som at den er lagd for voksene (større hender). Slutt å vri om på steningene mine er du snill.
Siden jeg ikke har jente-hender, så ligger 360-kontrollen bedre i hånda mi enn PS3-kontrollen, og da får jeg en mye bedre spillopplevelse.

Med det sagt kan jeg også nevne at jeg ikke hadde hatt noe i mot å ha en PS3. Men den skulle blitt brukt som media-senter, hovedsaklig pga. blu-ray og at det er bedre mulighet til å legge inn filer på harddisken. Men til spilling mener jeg at PS3 ligger laaangt bak 360.
Sist endret av Eplekjekk; 28. april 2011 kl. 12:34. Grunn: Skriveleif