View Single Post
Hadde røyket en liten en og spist noen små biter med up-piffet sjokolade på vors sammen med ei venninde. Vi bestemmer oss etterhvert for å gå ut på byen og møte noen andre venner. Jeg hadde kanskje 10g weed i lomma samt noen gram kokain og ruffly 8g tørket flein i kapsler. Ja, jeg hadde handlet masse før festen siden det var ferietid rett rundt hjørnet og jeg skulle på hyttetur med noen kompiser. Nå tar jeg aldri med meg en så ekstrem mengde med meg ut på byen mer, jeg pleier jo aldri ha dop i det hele tatt. Jeg er, believe it or not, ganske straight

Uansett. Vi møter vennene våre utenfor er populært utested på Løkka og står der og prater litt. Etterhvert så kommer det jo opp at noen kanskje vil hjem og ta seg en nattings og køye for kvelden.
Da ROPER jo min kjære venninde ut over hele fuckings kvartalet at "Moret har jo masse hasj, han kan du sikkert få av!" hun er jo grisefjern og ser jo selvfølgelig ikke at det står en politibil parkert bak henne og 2 betjenter som er på vei bort til dørvakta utenfor utestedet.
Vel de snur seg jo og kommer rett mot oss. *PANIKK* *DØDSANGST* *FJERN* *REDD* *RØDE ØYNE*
Jeg visualiserer en fremtid i grus og en altfor stor bot i forhold til min studentøkonomi.
Jeg sier litt surt til min venninde at hun skal for helvete se seg rundt i det minste og at nå er jeg fucked. Heldigvis kommer en kompis til unsetning og kaster seg over betjentene og faker et prateanfall eller whatever. De blir såpass opptatt med å roe kompisen min at de for et lite øyeblikk glemmer oss andre. Før de får ord for seg har hele vennegjengen spredt seg og jeg er forduftet. Kompis med den pluttselige interressen for politiarbeid klarer som vanlig å ro seg i land, og rope-venninden min har fått streng beskjed om å holde kjeften sin når vi er ute.

De stakkars betjentene prøvde å spørre ut vennene mine, men de benektet alt kjennskap til en ved navn Moret og at de må ha misforsått eller hørt feil, ingen av de har jo noensinne røyket noe annet enn sigaretter*blunk, blunk*

Jeg har aldri vært så redd i hele mitt liv. Det var totalt jævlig.