View Single Post
Sitat av iMoan Vis innlegg
Den er billigere enn PS3 og grunnen til at Live koster penger er fordi det er mye bedre enn PSN. Den bråker like mye eller mindre enn PS3. Kontrollerne er en smaksak men Xbox har mye bedre kvalitetsfølese enn plastkontrollerne til PS3. Den har ikke lenger RROD, noe playstation fortsatt sliter med(YROD) Den er laget av Microsoft ja, verdens største IT selskap(kanskje apple er større?) Microsoft er i hvertfall over hundre ganger så stort som Sony.

Og WTF mener du med at PS3 er bedre på de fleste områder? Det er jo stikk motsatt..

Vil ikke starte en fanboykrig men slike innlegg blir bare for dumt å poste.
Eneste grunn til at jeg skulle kjøpt PS3 er hvis alle vennene mine hadde den, men heldigvis er ikke det tilfellet.
Vis hele sitatet...
Eehm? Du nevner at det er dumt å poste slike innlegg.. da kan jeg bare begynne å rette på deg da?
1. Kontrollerne, du sier at xbox sine er bedre enn ps3 sine "plastikkkontrollere", såvidt jeg vet er begge lagd av plastikk og om man liker dem eller ei er en smaksak,men når det er sakt har ps3 mulighet for opptil 7 kontrollere og er inkludert lader + at den går på bluetooth og bruker mindre strøm, mens xbox kan ha max 4 kontrollere, som standard leveres med AA batterier som må kjøpes nye hele tiden og bruker mere strøm.

2. Du sier at xbox er bedre enn ps3 på alle måter? Ok da begynner vi;
- PS3 har gratis online
- PS3 Har alltid hatt innebygd WI-FI
- PS3 har kraftigere Hardware ( dette er fakta, slå det opp )
- PS3 har innebygd blu-ray spiller
- PS3 har ett MYE lettere interface
- PS3 har som sagt støtte for opptil 7 kontrollere mot xbox's 4
- OSV..!

3. Du sier "microsft er så mye større enn sony", javel ja? Sony er faktisk verdens 5. største selskap innen multimedia og teknologi, og da er det vel ikke mer enn 4 plasser opp til 1. plass der den beryktede fantastiske microsoft sitter?

4. Xbox bråker MYE mere enn ps3, hvor i all verden du har fått det fra at xbox bråker like mye eller mindre er ett patetisk påfunn du sier helt uten kilder eller begrunnelse. Hvis du ikke isntallerer spillene på xbox'en din bråker den som en gal når DVD'romen er i gang. PS3 derimot er nesten lydløs. No argue.

5. RROD er langt fra fikset, kjenner flere kamerater som får det støtt og stadig, selv med den nye xboxen. YROD som du sier sony sliter så fælt med har jeg aldri vært borti som har skjedd, har hatt min ps3 i flere år og det har aldri vært tilfelle, kjenner heller eller har ikke hørt om noen som har fått det heller, men uansett så blir ofte konsoller og pc'er ødelagt overtid, dette kan være en produksjonsfeil og har ingenting med selve konsollen og gjøre.
Når det skal sies så har jeg hørt at Microsoft sin garanti ikke dekker RROD, så hvis du får den, synd for deg.

6. Heldgivis så kjøper jeg en konsoll basert på egne erfaringer,tester og reviews. Og ikke fordi alle vennene mine har den, men heldigvis har flesteparten av mine venner og familie en PS3.

Kos deg med xbox'en din. fanboy

(mener heller ikke å starte noen fanboy krig da jeg har begge deler, alt som er skrevet er ren fakta)