View Single Post
Neida, Cherie, jeg får/fikk disse effektene av å spise en helt normal rusdose med clonazepam, da altså nok til å bli godt buzzed og i formen, litt ustø gange/svingstang, noe som for meg utgjør mellom en halv og to Rivotril 2mg, litt avhengig av diverse faktorer.

Men det jeg har lagt merke til er at jeg også er mer gavmild, både deler og stjeler kan man så si... Det hele mener jeg bunner i at evnen til konsekvensanalyse og det å faktisk føle alarmsignalene når man tenker over noe, er sterkt hemmet. Man kan bli iskald av benzo, spesielt over lengre tid, men på en jævla dumdristig måte...

Så man mister vel egentlig totalt respekten eller i det hele tatt oppfattelsen av det som på godt norsk kalles for eiendomsrett.

Det har litt å si hvem man er før man kjører det i seg også... Har man innesluttet sinne blir man gjerne hissig av rivotril, føler man at man aldri får sagt sin mening så blir man gjerne frekk i kjeften, og er man grådig og vil ha alt, så ja, da stjeler man vel da alt som man til vanlig vil så gjerne, men ikke får gjort i praksis, kommer sprettende ut her i gården ihvertfall. Og jo mer tilfreds jeg har blitt med meg selv, og ordnet opp i denne dritten, jo mer har disse... øh... bieffektene? uteblitt. Jeg har en kompis som blir om til verdens snilleste lam når han får i seg benzo, og dette er en fyr som vanligvis ikke får utløp for denne siden av seg selv, men jeg kan love dere at det er plagsomt.

I tillegg hadde jeg en kompis som hadde en blackout på 4 dager på rivotril, han våknet med en dataskjerm han ikke visste at han hadde hentet, men den hadde han altså bare kjørt en time ut av byen for å kjøpe av en privatperson, og så mye piller som den gutten spiste før han joinet den evige hvile så skjønner jeg faktisk ikke at vi ikke fant mer tyvgods i sakene hans... så jeg står på mitt - det har en del å si hvem du er fra før (han var en skikkelig godgutt).

Det kan kanskje virke som jeg virrer litt nå; men det er selvfølgelig flere faktorer inne i bildet. Det trenger egentlig ikke å være selve ønsket om tingen man stjeler eller pengene fra ranet man gjennomfører, men faktisk bare en jævla dum idé som kommer opp når man sitter i den frie tilstanden der og plotter hva for noe sprell man skal finne på nå som man ikke er redd for en dritt lengre alt man finner på for kicket sin skyld i de tilstandene der... "Vi hadde 26 lapper cash med oss, men det vi skulle ha måtte vi bare kokke" for å sitere en bekjent.

Personlig har jeg nå helt fint greid å shoppe på rivo og speed, uten å stjele en eneste ting. Vi hadde dog de feteste spanderingsbuksene på oss og kom hjem med en hel rekke morsomme effekter og annet dop, og hadde tidenes fest - skål til dere det gjelder

Derimot så har jeg veldig mange ganger hatt klikkeanfall og vært hårstrå fra å slutte i jobben og si opp leiligheten min på dagen for å komme meg til helvete vekk fra alt, dette var forresten med kraftig amfetaminnedtur inne i bildet da jeg et par dager tidligere fikk i meg nok til å steine som juling, og jeg toppet det hele med piller, selvfølgelig . Et prima eksempel på hvordan benzo ikke egentlig fjerner angst, men bare gjør sånn at man slipper å føle den - jeg handlet jo på den likefullt. Det jeg følte var derimot sinne, bunnløst og intenst. Når jeg tenker meg om så har jeg litt lyst å kjenne hvor mye noia jeg egentlig hadde i den tilstanden, for en sånn nedtur tror jeg ikke akkurat kommer med noen komfortgaranti... jeg har også behandlet folk regelrett som dritt, og det gnager gjerne litt på samvittigheten idet man klarner til og innser det.

---

Poenget mitt til syvende og sist er at de pillene her ikke tar over viljen din slik at du blir en idiot med en gang, men det påvirker dømmekraften og begjæret ditt i den grad at man kan finne på mye idiotisk.

Alt i alt, så vil jeg ikke si at risikoen for å bli akutt kriminell av rivo er særlig stor om man har et mål med forbruket som for eksempel å få sove etter litt rock'n'roll, men om man begynner festen tidlig og ferdes mye ute blandt folk eller ruser seg i hverdagen, så blir det plutselig litt mer sannsynlig at noe dumt skjer.

Slike rusmidler forbeholdes nå mellom fire vegger og i ytterst sjeldne tilfeller, hvor de hører hjemme, for min del... Anbefaler dere alle å vise ytterst stor forsiktighet når dere leker med det her, for det er ikke smurfedrops og kaffe vi snakker om. Kombinasjonen av amfetaminer og benzo er forresten kjent for å øke rusbehovet og å senke terskelen for å ruse seg, regner man med alt det andre tullet man kan finne på så ender man opp med en litt skummel kombinasjon - derfor advarer jeg. Frihetsfølelsen disse stoffene bringer med seg er helt på trynet og fører med seg alt for mye ansvar for de aller aller fleste å håndtere på riktig måte i en tilstand hvor man allerede er ute av stand til å være ansvarlig...