View Single Post
Hei. Og velkommen til meg Har lurket i etpar år,og funnet mye bra på Freak.

Mine erfaringer med Jwh-018 enkelt oppsummert ; Veldig Fjern,og så lenge en holder seg til normale doseringer, og ikke "tar ei t-skjei på bøtta" - så er det genialt. Billig,potent,vises ikke på vanlige misbruks-urinprøver,og jeg slipper å handle dååårlig flis fra opportunististe gribber. Bor på en liten plass,så det er langt imellom Nepal for å si det på den måten.

Første gangen jeg røykte det,var jeg forsiktig og drysset ca ett fyrstikkhode av Jwh'en i rullings. Det beste rådet jeg har fått,og som jeg fulgte ; "Slutt å røyk med det samme du kjenn nå..." Og det er lurt,for akkurat når man tror det ikke går ann å bli mer fjern - så blir man enda Fjernere....
Jeg følte det som første gangen Cannabis virket på meg. Varm kribling i hender og føtter,kjentes ut som om noen spilte gitar på nervetrådene i ekstremitetene - totalt digg. Fikk nermest bomull i hodet,og alt ble mye varmere. På den andre siden ble det rimelig heftig etterhvert,så noe hodekjør/noia ble det. Men hvem har vel kke kjent den effekten før ? Skjønte at det kom til å roe seg,så det gikk bare godt,fikk matkick,og har holdt meg til Jwh siden.

Men nok om hvor bra det er. Virkelig ikke meningen å reklamere. Dette er et nytt produkt,og vi aner ikke evt. senvirkninger. Jeg er klar over at for alt jeg vet,så kan det begynne å vokse trær i hodet mitt om 20 år. Det gjør ikke saken bedre at det ofte inntas sammen med tobakk.
Forresten,er det noen som vet hvor sterk alkoholen bør være for å løse det opp ? Mitt forsøk med Jwh-250 og StandardVodka (ca 40%) ble ikke noe av,pulveret la seg i bunnen uansett.

Jwh-018 begynner å bli såpass "in" nå,så det er nok ikke lenge før narkotikalisten blir revidert. Her er en liten sak fra lokalmiljøet der jeg beklageligvis bor : http://www.hblad.no/nyheter/article446791.ece

Ikke akkurat super-informativ og korrekt,men det viser bare at det er på tur å bli Kjent.
Desverre.