View Single Post
Sitat av Getera Vis innlegg
Om jeg er på fest og drikker en pils for mye, eller om jeg har på meg et kort skjørt, burde jeg på ingen måte måtte bekymre meg for hvorvidt noen kommer til å voldta meg eller ikke.
Vis hele sitatet...
Det er det da ingen som har hevdet. Det konstateres bare at det finnes noen syke folk der ute, selv om det ikke er ønskelig

Sitat av Getera Vis innlegg
Voldtekt er på ingen måte greit!
Vis hele sitatet...
Godt observert

Sitat av Getera Vis innlegg
I diskusjonen kan det være greit å huske at voldtekt av menn er et stort, økende problem. Synes dere det er greit også? Om en gutt går halvfull hjem fra fest med halvåpen skjorte og blir voldtatt, er dette noe han kunne ha forhindra?
Makan.
Vis hele sitatet...
Ingen her har sagt at voldtekt er greit! Du liker tydeligvis å tro at hele verden er imot deg.

Sitat av Getera Vis innlegg
Mange av dere sier at offeret aldri er skyldig, men at man uansett kan innføre tiltak for å minke sjansen for å bli voldtatt. Dette er heilt på trynet. Dere sympatiserer med overgriperne, bekrefter at stakkars menn som blir desperat kåte av å se lettkledde, fulle jenter, må forventes å overgripe.
Vis hele sitatet...
Jorden kaller, det finnes mennesker der ute som ikke er mentalt friske, noe som vi uheldigvis må forholde oss til!