View Single Post
Sitat av Restyle Vis innlegg
Kult! Jeg tror dette kommer til å gjøre undre i mange tilfeller, og litt endringer i blandt er nødvendig. Jeg benytter anledningen til å komme med et ønske: et kontrollsystem som lar deg individuelt hake av hvilke forum og subkategorier du ønsker (evt. ikke ønsker) som skal dukke opp på forsiden og "Dagens innlegg" under hurtiglenker.

Jeg for min del, som ikke er særlig aktiv i rusmiddeldelen av forumet; kunne eksempelvis likt å å huket bort følgende fra nevnte deler av forumet:
  • Diskusjon rundt konkrete rusmidler
  • Legal highs
  • Rus på legemidler
  • Research Chemicals
Samtidig som jeg gjerne ønsker å få med meg oppdateringer og diskusjoner sett opp mot innvirkninger og problematisering av rusmidler i samfunnet og legalisering - samt utvalgte tråder:
  • Rusdebatt
  • Utvalgte rusforumtråder
På samme linje er det sikkert mange som kunne tenkt seg å hake bort hardware og programmering. Personlig ville jeg sannsynligvis haket vekk pyroteknikk også.

Kort oppsummert: litt som reddit - hvor du selv i større grad kan velge hvilke informasjon som skal bli presentert, men fremdeles ha muligheten til å aktivt gå inn på kategoriene og forumene du ønsker. Thoughts?

Aprilsnarr eller ei: mitt ønske står!
Vis hele sitatet...


Jeg er ikke helt enig med deg, det er veldig mange underkategorier hvis du skal bla deg igjennom alle. Får vi muligheten til og huke av kan vi tape mange potensielle meninger ettersom enkelte vil aldri lese den. Selv om det er en kategori vi ikke interesserer oss for kan det komme en post i den kategorien som vi synes er veldig interessant. Vi får liksom litt tunnelsyn.
Sist endret av SinHazzard; 1. april 2011 kl. 00:31.