View Single Post
Sitat av Mongotryne Vis innlegg
Morsomt at dere tar som en selvfølge at jeg er gutt, hee-hee. Uansett, etter en stor diskusjon tidligere (der hun var sur fordi jeg ikke gikk i dusjen kl 18, merkelig hva?) så ble det nok for meg. Etter krangelen hadde hun roet seg ned for å snakke ut normalt da hun skjønte jeg var meget opprørt. Den rolige samtalen ble rett og slett umulig å føre. Det endte med at min mor og far begynte en å diskutere, jeg fikk nok og stakk ut uten å si et ord. Virker som min far fikk vondt av dette da han sendte meg en ganske koselig melding etterpå. Dagen etter reiste jeg videre til leiligheten min for å jobbe.

Etter en uke kom jeg hjem igjen, og min mor virket blid og hadde ordnet god middag så vi skulle ha det koselig. Dette var også riktig koselig. I ettertid virket det som hun faktisk også hadde løsnet litt på tøylene og det var ikke like ille og omgås med henne. "Freden" i huset nå virket litt anneledes enn slik det har brukt og vært, så jeg håpet på at denne gangen kom det faktisk til å forbli fredlig. Å tro noe sånt var idiotisk. Jeg kan ikke være hjemme mer enn et par dager før hun begynner å klage igjen. Det sliter meg ut, og skolepresset blir stadig større. Har snart ikke mere energi igjen, og kveldene begynner å bli ganske deprimerende. Jeg og min søster har bestemt oss for å prate mer med min far, og deretter gå til fastlegen vår for å snakke om situasjonen. Derfra håper jeg nok vi vil få tips om hvordan vi skal ta veien videre.
Vis hele sitatet...
Har hvert i samme situasjon. Bare det er fattern som pleier å slenge dritt, true meg og hisse seg opp for ingen ting, men jeg har sagt ganske nøye til han at han ikke burde få meg sur. Tror han har skjønt det etter sist gang jeg "klikka" da slo jeg i sunn skap dørene på klessskapet
med bare hendene og jeg klarte så vidt å kontrollere meg.