View Single Post
jeg prøvde også å røyke dette stoffet i går ble første å siste gang for å si det sånn..

kl 18.30jeg rullte meg en røyk foran dataen og satte på resten av film før jeg skulle ut å drikke med vennene mine, hadde sikkert 0.4-0.6 mg i røyken..

jeg fyrte opp og satte å såg på filmen, til jeg kjente at jeg ble helt lam i beina å begynnte å skjelve som faen, så følte jeg at det ble byggd opp et trykk i pulsen min ved halsen. jeg gikk inn i stua og satte meg der litt. var fortsatt jævlig ble også ganske svimmel, så ble jeg veldig paranoid, følte også at hjerte mitt skulle eksplodere. jeg begynnte å føle at jeg var en annen person i meg selv, som styrte meg og mye slikt, tenkte jeg skulle ringe noen for å kjøre meg til legen for jeg trudde jeg skulle dø, vurderte faktisk å stikke meg med kniv å hånda for å se om jeg var virkelig (fikk noen sinnsyke ideas) men så fikk jeg meg selv til å prøve å ringe, men så inbillte jeg meg at alt på telefonen fungerte baklengs, på dette øyblikket ble jeg også veldig varm hadde feber osv--jeg hadde også en slags bølge(hz) som gikk i fra beina mine og opp til magen, som var drit vondt i beina, jeg såg for meg dette aldri skulle slutte og at jeg måtte leve evig med dette.. jeg tenkte også på at jeg var eller virket normal på utsiden men inni meg så var jeg psysisk sjuk så at ingen ville tru meg. trudde at jeg aldri ville bli normal igjenn >.<

så tenkte jeg litt på denne rusen...den var ikke god på noen måter, har aldri vært i nærheten av en slik opplevelse

kjente jeg ble veldig tørr i munnen,(trudde jeg skulle grønne ut som man gjør med vanlig hasj ved å spy og slik men jeg måtte aldri spy) tilslutt så fikk jeg tak i en som hentet meg og jeg la meg på sofaen hans også sovnet. våknet 01.30 og lurte litt på hva som hadde skjedd...ringte en annen som kom å hentet meg, vi tok oss en røyk men jeg følte fortsatt at jeg var paranoid eller jeg følte at jeg ikke var meg selv (vanskelig å forklare) så sovnet jeg der litt og nå føler jeg meg litt bedre

sitter nå å tenker på om dette kan ha vært noen annet en jwh-018? samme hva det er så selger jeg det eller spyler det i dass :P