Tråd: Adult webcam
View Single Post
Sitat av 3xt4cy Vis innlegg
Tusen takk for godt svar, skal ta det til meg

De webcam portal løsningene jeg har vært borti til nå, ser ganske profesjonelle ut i mine øyne, men det ville kanskje vært bedre å få noen til å lage det for meg som du sier da. Hvor mye burde jeg betale for et ferdig produkt da ca ? Inkludert webhotel osv....
Vis hele sitatet...
Webhotell tror jeg du må stille med selv, altså, ikke inkludere i den enderlige prisen, da det finnes utallige muligheter her. Du kan enten hoste server selv (merk, trenger nok en ganske stabil rigg for dette, + en nettlinje som ikke ligner grisen).

På selve jobben vil jeg anta alt ifra 2000 til 15 000 NOK.
Det varierer veldig, dvs, om du gjør det privat eller gjennom et firma. Jeg ville hørt rundt med firma først og liste opp alle freatures du vil ha på siden og få en prisantydning fra det eventuelle firmaet, hvis det blir i drøyeste laget ville jeg kontaktet privat personer fra forumet. (bare et eksempel, finnes nok mer aktuelle steder å hente slike guruer, men jeg vet at det er endel brukere her som sitter på endel kunnskap og kvalifisering til et slikt oppdrag)

Lykke til med prosjektet.

Og husk at du helt sikkert må ut med endel i starten, men trøst deg med at om det blir en suksess så tar du inn igjen dette ved fremtidige inntekter!