Tråd: Praha
View Single Post
Favorittbaren min ligger i enden av Karlsbroa, flere etasjer nedover. Har dansegulv, en bar som kan minne om coyote ugly, og minst en bar til.

Liker du 80/90-tallsmusikk kan Futurum være stedet.

45 min på utsida av Praha ligger Kutna Hora( skal jeg skrive det så en normann vil si det riktig: Kottna hårra ) og der kan du se bl a et byvåpen og lysekrone laget av menneskebein: http://en.wikipedia.org/wiki/Sedlec_Ossuary

Øl er dyrt i Praha, ta en tur til Brno, studentby nummer 1! 2 timer på toget, med ølservering, slå den :-)

Sitat av THH-c Vis innlegg
Kan og slenge på andre advarsler , man skal passe på sitt og oppføre seg når man sjekker ut utelivet i praha. systemet fungerer slik der nede : Vaktene gir deg 1 advarsel om du gjør noe tåpelig , retter du deg ikke etter dette , kommer du garantert til og få grisejuling. Dette har jeg bevitnet utallige ganger , de har lov til og banke deg opp inne i lokalene , så sleper de deg ut på gata og lar deg ligge der.
Vis hele sitatet...
Jeg har vært vitne til det du beskriver her. Følte mest for å ta en telefon til noen som kunne ordne opp, men lot være. Uansett så brøyt det veldig med rettferdighetsfølelsen min, så jeg ga vakta et hissig blikk og han roa seg ned etterhvert; kanskje ikke noe man gjør om man veier under 100 Kg selv...
Sist endret av fxxked; 22. februar 2011 kl. 21:25.