View Single Post
Investor
ZELDUR's Avatar
Trådstarter
Sitat av bongjoy Vis innlegg
når er release?

får prøve å holde tråden opp litt før det kommer ut slik at vi kommer på samme server osv, evt skrive guildnavn her slik at vi kan /w deg ingame for inv

ser du spør etter specs mr blå kan jo si mine :]

hk: gigabyte ga-p55 usb3
cpu: intel i5 760
gpu: radeon sapphire hd 6850
ram: corsair xms3 16000MHz 4gb cl9
psu: chieftec super s 650w
Vis hele sitatet...
Release: (TBA) To be anounced, Arenanet legger hele tiden vekt på at de ønsker ikke å slippe spillet før det er helt ferdig. Så de ikke går på samme smell som feks: Age Of Conan.
Ryktene jeg har hørt så langt baserer seg på at spillet blir sluppet i andre-tredje kvartal av 2011. Altså mellom mars-september og september i år, men igjen, dette er kun rykter. Mulig det kommer før, mulig det kommer etter.

Guilnavn blir nok: nFF eller Freak, jeg ønsker å samle så mange freakere som mulig og kommer til å komme med videre info før spillet kommer ut om guild og servere.

Når det kommer til pcen din, så er den god. Og skal nok klare å dra spillet på meget høye instillinger, muligens maks. De har ikke sluppet hva spillet kommer til å kreve for å drives på høyest grafikk, men det skal vistnok være flinke kodere og lover å få spillet til å gå på de fleste pc-systemer.
Sist endret av ZELDUR; 17. februar 2011 kl. 16:46.