View Single Post
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Likte veldig godt mangfoldet i artiklene dine. Har aldri sett en lignende side, dog har jeg aldri hatt noe behov for det, men skjønte nå at det faktisk var ganske interessant med litt av hvert. Angående design, så er ikke dette noe som jeg bryr meg så veldig mye om, det er artiklene som jeg er interessert i. Sørg for å oppdatere siden jevnlig, så har du hvertfall meg som fast leser! Kan jo også nevne at kommentarboksen funket for meg, men det hadde vært kjekt med en som ikke var knyttet opp til facebook. Keep up the good work !
Vis hele sitatet...
Så bra at du likte mangfoldet. Hele idéen er å samle masse interessante nyheter uten at det blir «iPhone»/«Android» på alle sakene. Og ja, jeg fortsetter stadig å oppdatere siden. Minst én dag daglig, men som regel 2–3 ganger om dagen.

Sitat av Hager Vis innlegg
Ha, du kan ikke være seriøs. Det å ikke ha en eller annen form for publiseringsløsning vil ta knekken på bloggen din etterhvert, da å kode slike ting for hånd bare tar for lang tid i det lange løp. Greit design dog
Vis hele sitatet...
Ja, helt sant det du sier. Det begynner virkelig å bli tidskrevende å håndtere artiklene, samt å publisere dem. Burde jeg gått over til å bruke WordPress?
Sist endret av GoldenHymn90; 11. februar 2011 kl. 12:15.