View Single Post
Sitat av Crazyness Vis innlegg
Utseende var minimalistisk og fint. Enkelt og behagelig å se på. Du burde legge inn flere bilder i artiklene dine, og ikke bare over overskriften. Også overskriftene dine kunne blitt bedre, men det kommer seg vel.

Menyen på startsiden kunne du sikkert gjort noe med, da denne er i overkant kjedelig til min smak.

Helhetsinntrykket er det ikke noe i veien med, og ellers er den fin.
Vis hele sitatet...
Takk for kritikk! Når du nevner det, så har jeg ikke en gang tenkt på at artiklene er litt bildefattige. Jeg er i hvert fall klar over det nå, og jeg skal gjøre garantert gjøre noe med det på de artiklene fra nå av

Sitat av Mith Vis innlegg
Beklager å si det, men du tilbyr meg ingenting andre blogger ikke alt dekker og du skriver på langt nær godt nok til å kunne konkurrere med alternativene. Det er med andre ord ingen grunn til at jeg skal besøke siden din.
Vis hele sitatet...
Takk for tilbakemelding Jeg prøver å variere mellom IT, vitenskap og astronomi slik at det faktisk blir variasjon sånn at leserne ikke kommer over artikler de har lest flere ganger tidligere. Men jeg kan ikke si jeg skriver topp artikler enda, men jeg prøver så godt jeg kan. Blir litt vanskelig når det primært er én person som skriver artiklene, og samtidig holde siden daglig oppdatert til tross for at jeg er student. Men jeg skal jobbe hardere tiden fremover