View Single Post
Kjøpte for en stund siden 4gram jwh-018 på nettet, må bare med engang si at dette er noe av det værste jeg har opplevd.

Har røykt veldig mye hasj over endel år og trodde dette ville fungere noenlunde på samme måte, der tok jeg styggelig feil.

Idiot som jeg er tok jeg det på øyemål vill tippe en 10-15 korn på størrelse med sukker "korn". Jeg tog ut halvparten av tobakken fra en sigarett og la dette i før jeg fylte på med tobakken jeg hadde tatt ut og pakket dette gått sammen.

Jeg satt meg deretter på terassen og fyrte opp, det første jeg kjenner er en svak lammelse i hele annsiktet før dette sprer seg til resten av kroppen, jeg blir også veldig varm og det begynner og krible veldig.

Det blir etter ett par minutter så ekstremt at jeg finner ut at jeg bare må legge meg ned i senga og prøve og sove. Det er da det begynner og bli ubehagelig, det snurrer så voldsomt at jeg ikke klarer å ligge i mer en kanskje ett minutt før jeg må krype inn på toalettet.

Det som nå utspiller seg er noe av det værste jeg har opplevd og jeg har aldri hatt en slik dødsangst noen gang. Jeg begynner og hallusinere og spy samtidig som tiden virker og stå stille, nå smeller dødsangsten inn for fullt og jeg er sikker på at jeg skal død. Enten ved at jeg bare kollapser av stoffet eller at jeg rett og slett skal spy meg ihjel, det snurrer fremdeles bare raskere og raskere. Jeg holder ut i ca 2 timer siste timen spydde jeg omtrent bare opp magesyre samtidig som jeg var sikker på at noen naboer hadde kommt seg inn i leiligheten pga allt bråket jeg lagde.

Det hele ender med at jeg sovner på do gulvet og ikke våkner før 5 timere senere.


Har prøvd ganske mye forskjellige opp igjennom årene (Cannabis, Kokain, Ecstacy, Mdma, Psilocybin, Rohypnol, LSD++) Men dette er uten tvil det jævligste jeg har vært borti noen gang. De resterende grammene havnet forøvrig i toalettet senere på kvelden.