View Single Post
Som rampete drittunge så klarte jeg og noen "collegues in pranks" å få ertet på oss en gjeng med rabiate bussjåfører. Telles det? De var først bare ett par, men det eskalerte da de ringte etter forsterkninger. De kom til slutt etter oss til fots og i biler. Vi endte opp med å klatre opp en liten fjellknaus og løp gjennom skogen for å slippe unna. Jeg husker jeg var livredd.

Flere år senere så var vi rundt 15-20 stk som var på fest. Den hadde vel pågått i en dag eller to, og mange hadde nok inntatt litt for mye amf og vaskepulver. Midt i det store kaoset så hører vi en eller annen rope "politi, løp!". Vi beiner alle ut av verandadøra og gjennom en snøfylt skog, over ett stort "trafikkstøygjerde", og over e18, hvor vi søker tilflukt inne på en bensinstasjon. De færreste av oss gikk kun i tskjorter, og vi gikk alle på sokkelesten. Det kom så frem at han som ropte ulv, egentlig ikke var helt sikker på at han så politiet.. Han bare trodde han så dem.. Idiotien.. Vi gikk etter litt tilbake og der var det ingen politi. Men det er jo litt morsomt å tenke på at det som eventuelt hadde møtt politiet var 15-20 jakker, og like mange par sko.. hehe:)

Noen uker senere var vi på fest på samme sted. Jeg og en annen bestemte oss i løpet av kvelden for å gå hjem og game, og før vi rakk å gå i 30 sekunder, så kjørte politiet forbi oss og svingte inn i gården der hvor vi kom fra.. Sinnsykt flaks å slippe den løpeturen :)

Ah, memories:p
Sist endret av caperno; 9. februar 2011 kl. 22:43.