View Single Post
Sitat av reklame Vis innlegg
Jeg mener slike som deg bør ties i hel. Greit det er feil å sette igang en sultestreik i domkirken i Oslo, men det tror jeg vi alle hadde gjort dersom vi hadde vært flyktninger fra et land som er i krig, og har vært i krig de siste 10-15 årene.

Bare fordi de sultestreiker gir meg på ingen måte noe mindre lyst til å hjelpe de.

Det er så forbanna enkelt å komme med utsagner om at de "bare må dra til helvete ut fra landet vårt". Det er møkkaholdninger som drittunger fremstiller. Hva med å heller tenke litt kreativt? Hvordan kan man hjelpe flyktninger på en bedre måte? Det er slik vi utvikler oss.
Vis hele sitatet...
Jeg støtter dette,men du er tilhenger av at å demonstrere og drive skittent spill for oppholdstillatelse er helt kurant virker det som, og at klarer man å lure og gjemme seg lenge nok så er du verdig borger uansett.Dette er jeg ikke enig i,Medmennesklighet er viktig,men driver man med skittent spill så har man på en måte gamblet litt med sin sjanse til å forvente seg at folk skal ta deg til sitt bryst å sympatisere seg med deg-
Sist endret av Enesheen; 8. februar 2011 kl. 16:14.