View Single Post
Først av alt. Jeg røykte MYE over noen år før årtusenskiftet, og fikk en grufull psykose med konstant dyp og jævlig angst som varte i mange år. Ble langsomt bedre. Men iallefall, nå tar jeg meg en bong i ny og ne, og jeg hadde ikke røyka mye hasj på lenge når jeg røyka i fjor påske tror jeg det var. Jeg var på mitt hjemsted, hvor jeg ikke bor og kjørte hjem til foreldrene mine i hasjrus senere, hvor også broren min og kona var på besøk og sov i samme etasje. Derfor viste jeg at jeg måtte være stille når jeg la meg. Vel i seng begynte jeg å se for meg ting fra barndommen. Altså TING som en slags grå kopp eller noe og masse greier, og jeg fikk det for meg at jeg hadde dødd (jeg trodde ikke akkurat på det, men iallefall). Og masse ting flimra rundt meg med masse greier fra livet, med et var jeg i verdensrommet et sted, og plutselig lekte jeg. Masse greier fra livet, noe med en nabojente jeg egentlig ikke kjente så godt fra et sted jeg bodde før under oppveksten og at hun var en hund og masse rare greier. Men jeg syns det var helt greit at jeg hadde daua, tok det rolig, og var fornøyd med at Gud finnes (som jeg syns da). Men har hørt mye Eminem i årene med psykose, og kom på en låt med han. 3 AM In The Morning, og et eller annet med "guess I must have killed em'". Første gangen gjorde det ikke noe, andre gangen grua jeg meg til tredje, og tredje gangen var mildt kjip, med tanke på at jeg jo var klar over at jeg lå i dyp narkorus hjemme hos familien. Men alt i alt en god tripp, i og med at jeg har hatt det betraktelig kjipere temmelig konstant over mange år. Nå fungerer jeg greit i og for seg, selv om jeg enda ikke er helt frisk, og setter pris på å ta meg en bong av og til. Men det er sjeldent jeg får så kraftig virkning. Jo, forresten, i jula var jeg sammen med noen kompiser, og vi hadde drukket og røyka en del, og da ble jeg til det maksimale uberstein. Han ene hadde noe hjemmedyrka marijuana som vistnok var mye krutt i, og det var det for å si det mildt, blanda med noe brukbar hasj ble det litt vel mye for å si det mildt