View Single Post
Sitat av DC89 Vis innlegg
Kan fortelle om min første noia opplevelse med politiet.

Det var når jeg var 15 år, på den tida da det var kult å snike seg ut etter foreldrene hadde lagt seg. Husker en natt jeg og en kompis skulle møtes og gjøre litt faen rundt i nabolaget.

Klokka var 2 på natta og vi rava rundt i nabolaget og prøvde å finne på noe gode gamle guttestreker. Vi gikk rundt i hager og loka maks da jeg så en bod med lys i, da kom vi på den fantastiske ideen om at vi skulle bryte oss inn i boden og se om vi fant noe fint. Drittunger som vi var så gikk vi inn i boden og klarer seff å rive ned ett par ski, vi noia litt, men regnet med at det gikk bra og gikk lenger innover.. plutselig hører vi noen som løper ned en trapp og vi ser lysene skru seg på i huset så vi begynner å beine som faen. Etter vi hadde løpt litt stoppet vi opp og tok en sigg, da ser vi plutselig en politibil som smyger seg sakte nedover nabolaget som en hai i havet i søken etter ett bytte, tok ikke lange tiden før vi tok bena fatt og gjemte oss i skævven.

Vi fikk roa oss ned noen minutter og tenkte det ikke var noe stress og bare lo av hele greia helt til vi hører bjeffing! INTENS bjeffing det gikk opp for oss at det kansje ikke var så lurt og være i område altfor lenge så vi beina hjem vær for oss. Husker jeg hadde så noia for bikjene mens jeg løp hjem at jeg kastet fra meg en helt ny genser jeg hadde gitt 1000 kr for sånn at bikja skulle finne den å ikke meg. Jeg kom meg inn og ser at politiet driver å tuller rundt i hagen min med lommelykt og i barnehagen jeg deler gjerde med (der jeg kastet fra meg gensern) Jeg kan faktisk se en bikje som fører en snutejævel til gensern min, han plukker den opp og tar den med seg.. SNAKKES!.

Jeg husker jeg hadde så intens noia for og bli tatt at det kom til det punktet at jeg vurderte å bare gå ut døra og si "halla! sleng meg på cella liksom" fordi jeg var så sikker på at det kom til og banke på døra når som helst og det hadde jo vært utrolig kjipt om faren min ble vekket i samme slengen, men var heldigvis smart nok til og holde meg der jeg var.
De ga opp etter en 3 - 4 timer leting med bikjer og lommelykter og biler her og der og jeg tror aldri jeg har pustet så lettet ut før.

Er det foresten noen som vet hva slags straff man får for og løpe? motsigelse av arrest, men har dette egentlig noen konsekvenser? vis ikke må det jo være verdt det og hvertfall prøve og komme seg unna
Vis hele sitatet...
haha, spennende historie! Har vert med på noe lignende bare at der vi brøyt oss inn var husene "forlatt", var sinnsykt spennende å artig å utforske husene!

Har en venn som prøvde å springe fra politiet... Deeeet gikk ikke så bra for å si det sån. Men hørte aldri at han fikk bot eller noe, bare at han ble lagt i bakken med handjern :S