View Single Post
Siden trådstarter skriver at han tidligere kun har hatt én god tripp på salvia, tok et års pause og nå får paranoia og ekstrem angst de gangene han har røyka salvia - slår det deg ikke at Salvia rett og slett ikke er noe for deg?

Uavhengig om du nå går gjennom en depresjon eller ikke, så forteller du at av de (vet ikke hvor mange/få) salviatrippene du har hatt, har kun én av de vært bra. Hvis jeg gjør noe, spiser noe mat, tar noen rusmidler - som jeg ikke liker eller får positivt resultat av så slutter jeg. Da jeg for noen år tilbake etter å ha tura en del, begynte å få dårlig resultat og ble dårlig av exstasy - slutta jeg enkelt og greit med det. Om jeg skal lære meg å like spinat, men sitter å brekker meg på 5 og 6 forsøket, fortsetter jeg ikke å prøve å like det.

Når det kommer til depresjonstilstanden skal man jo ikke fucke med hodet når det er "svakt" og mer utsatt for negativ påvirkning som kan få fatale resultater - men da jeg var suicidal og deprimert (innlagt til tider) var det én enkelt LSD tripp som hjalp meg over kneika og til å tenne gnisten igjen, og det skal ikke gjemmes under en stein (uansett hvor risikabelt det er i feil doser og setting) at psykedelika kan ha en positiv effekt på både angst og depresjon.

Salvia on the other hand er vel bare heftig mindfuck og sjeldent noe "vakkert og inspirerende"..