View Single Post
DENNE SKULLE VÆRT TIL #91
HADDE GLEMT VESENTLIGE TING.. REGNER MED Å VÆRE FERDIG NÅ.

Når en er død så er en død. Der skal du ligge til Gud eller vårherre finner tidspunktet for å komme tilbake og vekke de døde. Tidspunktet vet ingen. Endel profetier i Biblen er i nærheten. Noen tror ikke og er m.a.o ateister. Når de dør tror de det er finish. De kommer til å bli overrasket. Verden/jorda og mennesket er altfor komplisert sammensatt til at vi bare er en tilfeldighet. På Jorden er vi pr. i dag det klokeste individ og vi er skapt i Guds bilde.

Hvorfor skulle vi få 2 bein, 2 armer, øyne, hørsel, følelse, tenner og ikke minst forplantningsmuliget? Er det en tilfeldighet? Nei! Siden brødrene Wright laget det første fly så har det gått i en vanvittig utvikling. Mennensket er nysgjerrig av natur. Fly rakketter har vært skapt/konstruert. Astronomene famler i blinde og bruker vanvittige ressurrser på å lete etter liv. Med det utstyret som finns har de ikke funnet ett, bare antydninger om at det "kan" være noe andre plasser. Jeg mener at USA/NASA aldri har vært på månen. Det er sammensatt via filmteknikk. Husk at siden 1965 da det spkallte månelandingen fant sted så har utviklingen stått i stampe. Vi har kun vært med bemannet fartøy 15-30 mil over jordoverflaten i romfergen. Teknologien står i stampe. Verdensrommet er for stort at vi kan nå helt ut om det egentlig er noe helt ut. Jeg mener det ikke er det. M.a.o. endeløst.
Husk at det også bare er vi som har vulkaner. Ingen andre som vi har sett men Bibelen sier noe om utenomjordiske vesener. Får di se disse - neppe.
Vi har UFO (flygende uidentifiserte objekter) som alle assosierer med E.T eller populært kallt mars-menn-figurer men er egentlig uidentifiserbart og blit loggført som UFO.

Jeg slår meg til ro i at vi skal ikke finne noe annet der ute med de midler vi har. For å si det sli så går redskapen som vi lager for sent. Vi må opp i lysets hastighet og uansett så er det ikke meningen vi skal finne annet en andre planeter som er tomme og full av stein.

I nærheten av vårt solsystem Melkeveien finns ikke en kjeft. ikke et individ - kun oss på den fruktbare jorda som Gud skapte på 7 dager.

De som vil følge den ateistiske tro og Darwin kan jo gjøre det men de vil angre. Jeg tar iallfall ikke sjansen på å ikke tro. Om jeg tar feil så er det greit men jeg tar ikke sjansen. Den timen da Gud skal holde dom så er det "no point for retur". På jorda er vi på prøve. Vi har blitt gitt fri vilje til å velge om vi vil følge synden eller Guds ord og jeg vil som sagt følge det siste. Den som vil lese litt lettfattelig stoff om dette kan lese her. http://endtime.net/
Jeg har sendt linken til noen venner og de sa de ble meget fasinert og ikke minst betenkt. Store endringer har skjedd siden tusenårsskiftet og verre skal det bli. Alt står i Bibelen Guds bok. Den som ikke har sett dette er naiv.
Derfor sier jeg: Smak på ordet "Evig Liv" Ingen synd, ingen krangel, ingen sykdom og alt skal være bare godt. Allt dette skal vi en dag få svar på bare om vi lar oss frelse og følge Guds ord. I yngre dager var man ikke nok belest eller voksen til å tro på Gud. Man festet hver lørdag osv. I de voksne senere år skiftet jeg mening. Alt som Gud har putta inni oss har en mening og er altfor komplisert å sette på at vi er en tilfeldighet. Det er rett og slett umulig. Folk er for naive i dag. Det er lettere å synde enn å bruke energi på Gud ord.

Uansett - sett deg ned og tenk på disse ord. Jeg håper og tror innerst inne at de fleste vil være enig.
Sist endret av Cumulus; 1. februar 2011 kl. 02:52.