View Single Post
Sitat av Awarize Vis innlegg
Er ikke utgivelse av valium ganske strengt her i Norge? Er selv 16(1994), så tipper vel at dette vil være ytterst sjeldent, om jeg får tak i gjennom lege?

Og du mener at Valium er det beste mot traumet og diverse? igjen, beklager for kjipe spørsmål.

Og har allerede vert i kontakt med fastlege og psykolog. Dette har egentlig ikke hjulpet noenting, så er på utkikk etter egne måter. Merker det er mye letter å tenke igjennom ting, når man er ruset, og en grei liten dose ville da vert perfekt

Men når du sier terapautisk dose, og ruse seg dose .. Hva er effekten av en terapautisk dose, satt opp mot en rus dose?
Det jeg er ute etter, er å bli avslappet, og merke at alt er utrolig lett. Både tanker og kropp.
Vis hele sitatet...
Jeg fikk valium så lett som bare det igjennom legen :P Så lenge du ikke har sagt til legen at du har drevet med narkotika før eller legen har mistanke går det fint.

Jeg mener timer hos psykiater og evt piller du får utskrevet for dine spesifikke behov fra psykiateren er det beste. Det er ekstremt mange forskjellige piller mot angst og søvn som ikke er benzo. Ssri'er for eks som du ikke blir avhengig av hjelper mot angst over tid http://en.wikipedia.org/wiki/Ssri

Sitat av Awarize Vis innlegg
Men om jeg tar f.eks 10mg da, en gang daglig. Er det stor sjange for at jeg blir fysisk avhengig da? Det er det eneste jeg er nervøs for. For vil ikke ende opp som noe abstinensvrak! Syntes det er ille nok å slutte med snus.
Vis hele sitatet...
Jeg vil si at det er en ganske stor sjangs for det om dette skjer over et par uker

*vi har ikke lov til å anbefale deg noen som helst form for narkotika på dette forumet, men snarere informere deg*
Sist endret av Psytrip; 26. januar 2011 kl. 01:11.