View Single Post
Trådstarter
586
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Åh, det går så fint så. Og nå skal jeg proceede å høre på sangene dine mens jeg spiller Blops og spiser sjokoladebolle. Dette kommer til å bli en skikkelig slaskehelg for meg

EDIT: Woo, 400 KP n_____n
Vis hele sitatet...
Hehe grattis!

Sitat av Snerk Vis innlegg
@GoodGod

Det hadde vært særdeles interessant å høre noen av låtene uten bruk av autotune.
Har selv ikke noe peiling på musikkproduksjon, men syntes det trakk litt ned at vokalen til tider
høres litt for "syntetisk"/"autotuned" ut. Hadde vært fint å kunne sammenlikne hva som klinger bedre.
Ellers absolutt endel interessante sanger.
Vis hele sitatet...
Skal være mye mer forsiktig med autotune på neste album.. de fleste opptakene på dette albumet er minst 2-3 år gamle, og de ble gjort i type "all-takes-in-one-day" hastverk. Jo mer autotune blir nødt å korrigere jo mer syntetisk høres det ut.. Jeg skal rett og slett ta meg bedre tid til vokalopptak på neste album, og samtidig være mildere på bruken av autotune

Dette albumet anser jeg meg som ferdig med, og vil ikke gjøre noe mer med det.. det får være som det er med autotune og andre feil, så får jeg heller gjøre en bedre jobb neste gang


Sitat av Quakecry Vis innlegg
Du var jo dritflink! Kreeds!
Vis hele sitatet...
Takk!

Sitat av pet Vis innlegg
i sangen Zombieland har du ganske mange like preg som vokalisten i green day, som i denne sangen passet bra
dette er et band jeg kunne tenkt meg å høre mere på...

lykke til
Vis hele sitatet...
Takk! Det er ikke helt umulig at jeg er påvirket av mitt største favorittband.. Har vært storfan av Green Day siden Dookie kom ut i 94