Tråd: Er jeg gal?
View Single Post
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
At du i det hele tatt tenker på å gjøre noe slikt er bare helt sykt. Jeg kunne aldri klart å fått meg til å ha en slik tankegang. At vi går på samme skole gjør meg bare skremt å redd. Du vet ikke hvem jeg er men jeg vet hvem du er

Det nærmeste jeg selv har vært i å tenke slik var når jeg slo opp med dama, så tok bestevennen min å dolket meg så hardt i ryggen ved å gå rett til henne. 2 dager etterpå sier han på chaten "skjer?" jeg svarer med den klassiske "lite, der?" "ser på film, med ******.

Dette sier han rett og slett for å irritere. Men jeg sa til meg selv, jeg hever meg over det. Så jeg ignorerte det. Han har værtfall ikke leste "the bro-code"
Vis hele sitatet...
Det som er så flott med mennesker og som skiller oss fra dyr er at vi kan ha tanker og ønsker, men å ikke handle på dem fordi vi skjønner hva konsekvensene innebærer. Jeg ser ikke hva som er så galt med å tenke over slike ting, så lenge man ikke utfører hva man fantaserer om. Vi har til alle tider hatt dystre tanker, og jeg kan fint innrømme at jeg fint kan tenke meg til utallige måter jeg kunne drept folk på også videre. Heldigvis er ikke dette så ofte, men det er jo ikke ekstremt unormalt så jeg ser ikke noe problem med å gjøre det.