View Single Post
Da jeg begynte med E (har slutta nå) fikk jeg beskjed om at "disse pillene får du ikke nedtur av, det er god og rein knips" etc og følte meg ikke så ille dagen etter heller, bare dritsliten i hodet. Men jeg mistenker at jeg kanskje bare ble fortalt at det ikke var så ille da gutta jeg tura med hadde holdt på med det et par år allerede og at de kanskje hadde det kjipt selv uten å røpe det, hvem vet?

Det var mer månedene etter at jeg slutta at jeg merket suget etter å ture, spesielt da jeg var alene. Da kunne jeg se meg i speilet å si "Ecstasy er så godt, jeg elsker å ture" etc om igjen om om igjen til jeg fikk skikkelig noia, og av og til nesten følt meg tura i min egen verden når gardinene var for og ingen kunne se meg. Nå høres jeg ut som en schizofren galing, men det er jeg altså ikke, hehe. Jeg røyka også mye bønner på den tiden, så da blir man jo ofte litt rar i tankegangen.

Det går bedre nå da jeg ikke har tatt det på over to år, men jeg merker fortsatt suget etter å ture igjen (spesielt når jeg hører på sanger fra "tureperioden", men nå depper jeg ikke over det lenger, har bare bestemt meg for å bli voksen å drite i hele greia.

Andre som har opplevd noe slik?
Sist endret av Fuckman; 14. januar 2011 kl. 11:25.