View Single Post
Sitat av Doffi Vis innlegg
Norge er altfor "snille" med folk som er giddalause, er en annen sak med folk som ikke har anledning.
Vis hele sitatet...
Lovene ser kanskje snille ut, men jeg kan ikke tro at det er så lett å snike seg unna.

Selv var det bare så vidt jeg klarte å få penger til å overleve, fra NAV. Jeg hadde flyttet fordi min psykiske tilværelse krevde nettopp det.
Jeg fikk beskjed om å reise hjem igjen. Jeg fikk beskjed om at jeg ikke hadde noe som helst krav på noe.

De stod så hardt på bakbeina at jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre, jeg gikk sulten i flere dager.

Ikke før jeg printa ut lover og lot de høre opptak av seg selv og truet med å anmelde både personene og Nav for å ha gått direkte imot regelverket, var det at jeg fikk noe som helst.

Så jeg kan ikke si at det var noe særlig lett å være arbeidsledig.

Synes NAV-Bitchene kan la være å straffe meg bare for at de ikke fikk sex kvelden før.
Jeg er også drita lei gamle,sure - fordommsfulle - NAV-Kjerringer som allerede har bestemt seg for at jeg bare lyger og ønsker å utnytte mest mulig av systemet.

Ofte blandet med at de bak pulten irriterer seg grønn over at noen av oss kan få støtte fra NAV, mens de selv må slite i 7,5t med drittlønn... De unner deg faen ikke en dritt!

Beklager all raseriet på slutten
Sist endret av Vandringsmann; 12. januar 2011 kl. 01:47. Grunn: Skriveleif og add-on